ליגת האלופות, ליגת הכדורגל הטובה בעולם, יוצאת לדרך בחודש הבא וזה הזמן לניתוחים ולהימורים.

במוקד המשחקים הפעם יעמוד מעברם של לאו מסי לפ.ס.ז' ושל כריסטיאנו רונאלדו למנצ'סטר יונייטד. אבל זה לא רק הם. כמו תמיד, יהיה אש.

2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
לאו מסי
(צילום: EPA)

בית 1 - מנצ'סטר סיטי, פריז סן ז'רמן, רד בול לייפציג, קלאב ברוז'

רקע: בזמן ששתי הפייבוריטיות כנראה הכי גדולות, סיטי ופריז, ינסו לזכות בראשות הבית, לייפציג תנסה להוציא נקודות ואולי להפתיע את כולן – למרות שאין סיכוי ריאלי. וברוז'? גם מקום שלישי והגעה לליגה האירופית תיחשב סנסציה. לייצפיג (גם בלי אופאמקנו שעזב לבאיירן וסביצר שעתיד לעזוב לבאיירן) גדולה עליה. הימור: פריז, סיטי, לייפציג, ברוז'

בית 2 – אתלטיקו מדריד, ליברפול, פורטו, מילאן

רקע: קשה לקרוא לבית הזה צמוד, או למאבק על ההעפלה מותח, אבל אי אפשר לזנוח את זה. עם כל הכבוד למילאן, היא לא ברמה של אתלטיקו וליברפול. היא אמנם חזקה מאוד, אבל לא ברמה הגבוהה הזאת. אבל זה נהיה מעניין ברגע שמסתכלים על הקבוצה הרביעית – פורטו. בשנה שעברה היא הגיעה עד רבע הגמר אחרי שעברה את יובנטוס בשמינית והפסידה רק לזוכה צ'לסי. היא יכולה לגנוב נקודות גם מאתלטיקו וגם מליברפול – וכך מילאן כן יכולה להפתיע ולהגיע לשמינית. כנראה שהבית לא יילך לכיוון הזה, אבל בליגת האלופות הכול יכול לקרות.
הימור: ליברפול, אתלטיקו, מילאן, פורטו

בית 3 - ספורטינג ליסבון, בורוסיה דורטמונד, איאקס, בשיקטאש

רקע: כנראה הבית הכי משעמם העונה. אמנם צפוי מאבק משולש על ההעפלה בין ספורטינג, איאקס ודורטמונד (כנראה רמה מעל השתיים אחרות ולכן תיקח את ראשות הבית), אבל הרמה מאוד נמוכה. בשיקטאש לא באמת תאיים עליהן, אולי היא רק תצליח לגנוב נקודה או שתיים מספורטינג או איאקס.
הימור: דורטמונד, איאקס, ספורטינג, בשיקטאש

בית 4 – אינטר, ריאל מדריד, שחטאר דונייצק, שריף טיראספול

רקע: אחד מצירופי המקרים המצחיקים של השנים האחרונות. אינטר, ריאל ושחטאר חלקו בית גם בשנה שעברה, אך יחד עם בורוסיה מינשנגלדבאך. הבית ההוא היה רווי הפתעות – ניצחון כפול של שחטאר על מדריד (פעמיים סולומון כבש), אך האוקראינים הפסידו במצטבר 10:0 לגרמנים וסיימו במקום השלישי לפני אינטר האחרונה אחרי מחזור אחרון דרמטי במיוחד.
האם יש סיכוי לשחזור מה שקרה שם? כנראה שלא. גם אינטר (למרות עזיבת לוקאקו) וגם ריאל (שנכון לכתיבת שורות אלו אמבאפה לא משחק בשורותיה, אבל כנראה שזה ישתנה בקרוב) התחזקו מאוד, וקשה לראות את שחטאר מוציאה מהן נקודות. מה שכן בטוח – שריף, אלפות מולדובה, תסיים עם אפס נקודות ומעל 20 שערי חובה.
הימור: ריאל, אינטר, שחטאר, שריף

בית 5 – באיירן מינכן, ברצלונה, בנפיקה ליסבון, דינמו קייב

רקע: באיירן הרבה יותר חזקה מברצלונה, וקשה לראות אותה מפסידה את המקום הראשון. יתרה מכך – קשה לראות אותה מפסידה אפילו נקודה אחת. ברצלונה אמנם נוטה לאכזב, אולם בנפיקה וקייב לא חזקות מספיק כנראה בשביל להפתיע עד כדי כך. הקרב על המקום השלישי שמוביל לשלב הנוקאאוט בליה האירופית יהיה מותח, אבל זה לא מה שמעניין אותנו בליגת האלופות. ברצלונה תקווה לא לספוג עוד שמינייה – ומקסימום היא תוכל לפרוק עצבים אצל חלשות הבית.
הימור: באיירן, ברצלונה, בנפיקה, קייב

בית 6 – ויאריאל, מנצ'סטר יונייטד, אטאלנטה, יאנג בויז

רקע: למען האמת, בית יחסית מעניין. לאחר שוויאריאל ניצחה את יונייטד 10:11 בדו קרב פנדלים מטורף בגמר הליגה האירופית דאשתקד, יחסי הכוחות מתהפכים. קשה לראות את ויאריאל גוברת על יונייטד עם כריסטיאנו רונאלדו, אבל המאבק על המקום השני מול אטאלנטה יהיה קשה ומותח. אטאלנטה כנראה חזקה יותר על הנייר, אבל לצוללת הצהובה יש את ג'רארד מורנו, חלוץ מרכזי שמחזיק במספרים מהטובים בעולם (מעורב בהכי הרבה שערים בשנת 2021 בעולם, למעט מסי כמובן). יאנג בויז תנסה לגנוב נקודה מויאריאל, אולי אפילו אטאלנטה. מעבר לזה היא לא מסוגלת.
הימור: יונייטד, ויאריאל, אטאלנטה, יאנג בויז
2 צפייה בגלריה
ההודעה של מנצ'סטר יונייטד על הסיכום לגבי רונאלדו
ההודעה של מנצ'סטר יונייטד על הסיכום לגבי רונאלדו
ההודעה של מנצ'סטר יונייטד על הסיכום לגבי רונאלדו
(צילום: מנצ'סטר יונייטד)
בית 7 – ליל, סביליה, רד בול זלצבורג, וולפסבורג
רקע: מתחרה עיקש עם בית ג' על תואר משעמם העונה. ליל היא הקבוצה שמדורגת הכי נמוך בדירוג המועדונים של אופ"א בליגת האלופות העונה (כן, כולל שריף טיראספול המולדובית), והשתחלה לדרג הראשון רק בזכות השיטה המוזרה של אופ"א לדירוג הקבוצות (היינו מעדיפים בדרג הראשון את פריז, ריאל ויונייטד במקום ליל, ספורטינג ו-ויאריאל, לא?).
סביליה היא כנראה הקבוצה החלשה ביותר בדרג השני, ספק שנייה לדורטמונד. זלצבורג היא הקבוצה החלשה ביותר כנראה בדרג השלישי, ו־וולפסבורג דווקא הגרלה לא פשוטה מהדרג האחרון. סביליה וליל כנראה הכי חזקות בבית, אבל זלצבורג מרבה להפתיע בליגת האלופות, ו-וולפסבורג יכולה לקחת מהן נקודות.
הימור: סביליה, ליל, וולפסבורג, זלצבורג

בית 8 – צ'לסי, יובנטוס, זניט סט. פטרסבורג, מאלמו

רקע: עוד מקרה של שתי קבוצות חזקות במיוחד עם שתי קבוצות חלשות במיוחד. גם זניט וגם מאלמו קטנות על צ'לסי ויובה בכמה מידות. צ'לסי עם לוקאקו כנראה תנצח את יובנטוס בלי רונאלדו, והיא אפילו מועמדת רצינית לזכייה שנייה ברציפות בליגת האלופות. זניט עדיפה ככל הנראה על מאלמו בקרב על המקום השלישי.
הימור: צ'לסי, יובנטוס, זניט, מאלמו
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.