ההפסד המטופש והמרגיז של מכבי תל אביב בוולנסיה חייב להדליק נורה אדומה לא רק בשורות האלופה, אלא בקרב כל הקבוצות המייצגות אותנו באירופה. אנחנו אמנם מצויים עדיין בשלבים המוקדמים של המפעלים, אבל זה כבר המשחק השביעי שבו נציגה ישראלית מפסידה בפער של ארבע נקודות ופחות.
הפועל חולון, המשתתפת בגביע האלופות של פיב"א, נוצחה 100:96 באתונה על ידי א.א.ק. באותה מסגרת פתחה הפועל ירושלים את משחקיה בהפסד 98:94 בטורקיה לטורק טלקום.
1 צפייה בגלריה
סקוטי ווילבקין מול סם ואן רוסום
סקוטי ווילבקין מול סם ואן רוסום
סקוטי ווילבקין מול סם ואן רוסום
(צילום: באדיבות ולנסיה)
אבל מי ששברה את כל השיאים היא מכבי תל אביב: במוסקבה נגד צסק"א (76:72), בבית נגד באיירן מינכן (85:82), באתונה נגד אולימפיאקוס (85:82), באיסטנבול נגד אנאדולו אפס (91:89) ובספרד (82:80) לוולנסיה.
רוב המשחקים האלה הוכרעו בגלל התרסקות של הקבוצות שלנו בדקות הסיום, מה שאמור להדאיג מאוד את המאמנים, שיצטרכו לעבוד בצורה רצינית יותר על הקטע המנטלי.
השניות האחרונות בוולנסיה הן דוגמה מובהקת. ביתרון 77:80 למכבי, המארחת יצאה להתקפה. מדוע לא בוצעה עבירה שהייתה מונעת שלשה? האם מדובר בהוראה של המאמן, או סתם במחדל של השחקנים? על איבוד הכדור כשנותרו עוד שבע שניות לבאזר שום הסבר לא מתקבל על הדעת. מהיום חובה להתמקד במצבים הללו כדי למנוע את מפח הנפש שהם גורמים לכולם.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
*אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.