נבחרת ישראל בכדוריד הפסידה היום (ראשון) בפעם השנייה בשני משחקים במוקדמות אליפות אירופה. אחרי שספגה 15 הפרש באיסלנד במחזור הפתיחה, ישראל הובסה גם הפעם, 29:19 על ידי צ'כיה בבית. ישראל ואסטוניה תקועות בשני המקומות האחרונים בבית ללא נקודות, אבל במרץ הן ייפגשו ואפשרי לעלות אל טורניר הגמר גם כאחד ממקומות שלישי הכי טובים, אולם לאור יחס השערים, זה נראה כמו פנטזיה רחוקה כרגע.
1 צפייה בגלריה
דניאל מוסינדי שחקן נבחרת ישראל בכדוריד
דניאל מוסינדי שחקן נבחרת ישראל בכדוריד
זה היה גדול עליהם. מוסינדי
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
החבורה בכחול-לבן לא הסתדרה עם ההתקפות המהירות והפיזיות ההגנתית של האורחת, שכבר בשלב מוקדם עלתה ליתרון יציב ושמרה עליו עד לסיום. יואב לומברוזו היה מהבודדים שהציגו יכולת טובה והוא סיים עם שישה שערים. הפתיחה לא הייתה טובה, עם לא מעט איבודי כדור וזריקות שנעצרו על ידי השוער האורח, מרקווה, שוערה של קיל הגרמנית, וזה עזר לצ'כים לעלות ליתרון 4:1. הנבחרת עוד הצליחה לחזור ל-8:6, אבל משם ועד לסיום המחצית הראשונה הרבה לא הלך לחבורה בכחול-לבן. התקפות יפות הסתיימו בהחמצות מקו ששת המטרים, בעוד בצד השני, למרות מספר הצלות של דן טפר, האורחת המשיכה להגיע למצבי זריקות נוחים שהסתיימו עם שערים, וישראל ירדה להפסקה בפיגור 16:10.
הצ'כים המשיכו במומנטום בפתיחת המחצית השנייה, כששוב ההגנה לא הראתה סימנים של שיפור. המאמן דראגן ג'וקיץ' הזעיק פסק זמן במצב של 19:10. מומנטום קטן של ישראל נעצר עם שער ומיד הרחקה לשתי דקות של אדיר כהן, והפער למשך דקות ארוכות נע בין 6-8 שערים. כהן החזיר עם שלושה שערים רצופים בהתקפה, אבל בהגנה הכחולים-לבנים המשיכו לאפשר לצ'כיה להגיע למצבים ולשמור על מרחק יציב מבחינת התוצאה. חניכיו של ג'וקיץ' לא ניצלו גם דקות ריפיון של הצ'כים, שידעו לחזור ולהגדיל את התוצאה בסיום. כבשו לישראל: יואב לומברוזו 6, אדיר כהן 3, יונתן דיין ורותם סגל 2 כ"א, דניאל מוסינדי, תומר בודנהיימר, יוסי אפו, יובל כץ, עמית סטלמן ושניר נציה 1 כ"א.