ארצות הברית משתגעת - ולא בגלל טראמפ: את הטרייד שהתרחש השבוע לא רואים כל יום, וגם לא כל חודש, וגם לא כל שנה וגם לא אפילו כמה שנים. לטרייד הזה יש השלכות לזמן ארוך. 8 בחירות דראפט, ועוד בסיבוב הראשון, זה לא צחוק בכלל.
קודם כל, נעשה לכם קצת סדר בראש ונציג לכם את מה כל קבוצה שלחה ומה כל קבוצה קיבלה, היידה זמן סיבוכים: ברוקלין נטס: שלחו – 8 בחירות דראפט סיבוב ראשון (4 בחירות ו-4 החלפות) + ג'ארט אלן + קאריס לברט. קיבלו - ג'יימס הארדן. יוסטון רוקטס: שלחו - ג'יימס הארדן. קיבלו - ויקטור אולדיפו + דאנטה אקסום + 8 בחירות דראפט (4 בחירות ו-4 החלפות). אינדיאנה פייסרס: שלחו – ויקטור אולדיפו. קיבלו - קאריס לברט + בחירת סיבוב שני. קליבלנד קאבלירס: שלחו - דאנטה אקסום + בחירת סיבוב שני. קיבלו: ג'ארט אלן + טוריאן פרינס.

2 צפייה בגלריה
ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן
(צילום: getty images)

ברוקלין נטס:

לצד כל הסאגה שיש סביב קיירי ובילויו במועדונים, מצטרף אליו חבר יחד עם אותם תחביבים בדיוק – לחגוג, לא לענות לשיחות מאנשים במועדון, לדאוג שהשם שלו יעלה בכותרות וזהו. יחד עם זאת, ברובע ברוקלין שבניו יורק דווח על מחסור בכדורים בבתי המרקחת, כי ככה זה שאתה בעיר יחד עם הארדן, דוראנט וקיירי.
ואם נשים שנייה את הצחוק והציניות בצד, נראה שהנטס הרוויחו את מה שהם רצו, להביא את הארדן וליצור טריו אגדי, הצליחו? לא סתם הצליחו, בענק הצליחו! אבל בתכל'ס? אני לא מבין את ההתעקשות על המזוקן, 8 בחירות בדראפט פלוס אלן פלוס לברט, 2 שחקנים יחסית שכבר מחוברים לקבוצה ועושים עבודה טובה ומעלה – כל זה בשביל לקבל את הארדן? נראה לי מגוחך ולא לעניין בכלל, לכו תבינו.
בעיה נוספת (ואחרונה, עליי) שנוצרת היא בעיית הספסל. מי יעלה מהספסל אצל סטיב נאש? טימותה לוואו-קבארו, ג'ף גרין ולנדרי שאמט, אלו הם השמות היחידים שבאמת יכולים לתרום מהספסל. טיפה בעיה, לא?

יוסטון רוקטס:

הרוויחו, אין לי כל כך מה להגיד עליהם. סופרסטאר שלא רוצה לשחק אצלם ומחרים את האימונים והמשחקים, יש מה לעשות? לא – שלחו אותו בטרייד וקיבלו עליו תרומה לא רעה בכלל, 8 בחירות דראפט פלוס אולדיפו שייתן תרומה נהדרת בהגנה (בניגוד להארדן) זה נחמד ביותר. יצאו בזול מהעזיבה של הארדן.

אינדיאנה פייסרס:

עשו צעד מפתיע, וכשבודקים לעומק הוא גם נחמד ביותר. שלחו את אולדיפו שלא היה 100% מחובר לקבוצה, והביאו את לברט שבעיניי הוא שחקן ענק ואנדרייטד. מה היופי פה? ללברט יש עוד שנתיים החוזה, והוא מרוויח פחות מאולדיפו. מהלך יפה וראוי.

2 צפייה בגלריה
ויקטור אולדיפו
ויקטור אולדיפו
ויקטור אולדיפו
(צילום: AP)

קליבלנד קאבלירס:

המרוויחה הגדולה. הנטס רצו לקצץ בתקרת שכר, ולמי הם שלחו את השאריות? לקאבס. אלן ופרינס (עוד אחד אנדרייטד) בתמורה לאקסום ובחירת סיבוב שני זה עקיצה של הלייף.
הבעיה? יותר מדי שחקנים בקו הקדמי לחבורה מקליבלנד: אלן, קווין לאב, ת'ון מייקר, לארי נאנס, ג'אבייל מגי ואנדרה דראמונד. מה הם יעשו עם זה? שאלה יפה שאלתם, נראה לי טיפה תתעצבנו על התשובה שלי, אבל: עוד טרייד. מי זקוקים לשחקן קו קדמי? נכון, דני אבדיה וחבריו בוושינגטון. האם זה יקרה? אולי כן, אולי לא, ימים יגידו.
אה, ועוד משהו – הכוחות טיפה מתאזנים, המערב נחלש והמזרח מתחזק.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
= אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.