באיגוד הכדוריד עדיין לא יודעים האם גם ליגת העל נכללת בהסכם של משרד הספורט ומשרד הבריאות במסגרתו יוחרגו הכדורגל והכדורסל מהסגר הצפוי החל מיום שישי. בינתיים נערכו הערב (שני) שלושה משחקים במסגרת המחזור השני של גביע ווינר שופטים.
האלופה, מכבי ראשון לציון, הבטיחה מעשית את מקומה בחצי הגמר אחרי שניצחה בקלילות 22:38 את מכבי קריית מוצקין. ביום חמישי תתמודד קבוצתו של ג'ו מתתיה מול מ.כ באר שבע, ורק תבוסה לא ריאלית תמנע ממנה העפלה.
1 צפייה בגלריה
שלם בדרך לשער
שלם בדרך לשער
שלם בדרך לשער
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
שרון שלם להט בשורות ראשל"צ עם שבעה שערים, אמיר שניידר, ירמי סידי וגאפר חדזיומרוביץ' הוסיפו חמישה כ"א. הצהובים עשויים לפגוש בחצי הגמר לדרבי את הפועל ראשל"צ במידה שזו תנצח את מ.כ חולון (בית 2).
בבית 1, א.ס רמת השרון ניצחה את קריית אונו 29:30 בתום משחק צמוד (הדר מצליח כבש את שער הניצחון בשניות הסיום). עדן ג'ינג'י הצטיין ברמה"ש עם שישה שערים, כפי שכבש סטפן טרזיץ' וגיל פומרנץ הוסיף חמישה. בקריית אונו הצטיין טאריק קאסומוביץ' עם 11 שערים, נבו מדינה בן ה-17.5 כבש שישה שערים (שיחק 50 דקות) ועמית גל הוסיף חמישה. ביום חמישי תתמודד רמה"ש מול עירוני רחובות על העלייה לחצי הגמר.
בבית 4, הפועל אשדוד ניצחה בנס ציונה 22:25. הדרומיים יתארחו ביום חמישי אצל דימונה, שניצחה במחזור הראשון את נס ציונה 29:30.