מה לא נאמר/נכתב על העונה הזו של מכבי ת"א בכלל ועל ברק יצחקי בפרט. מאז שהחליט בן מנספורד "להתקדם" לליגה השלישית באנגליה, מכבי וברק עברו המון תהפוכות. בין חילופי המאמנים לשחרור/מכירת שחקנים היה איש אחד עם כישרון מולד - ולא רק ברגליים, אלא גם בניהול.
לאור התחזקות היריבה הגדולה מהצפון, מכבי חיפה, ברק הבין שצריך ליישם בעקביות את הסלוגן "100 אחוז מכבי" ולייצר שושלת מכביסטית בריאה עם שחקני נוער שעוברים חישול במהלך העונה אחרי שהשתפשפו בהשאלה בקבוצות קטנות, בעיקר קבוצת הבת בית"ר ת"א/בת ים.

1 צפייה בגלריה
ברק יצחקי
ברק יצחקי
ברק יצחקי
(צילום: אביהו שפירא)

בזמן שבסגל הנוכחי משחקים שמות כמו אילון אלמוג, שחר פיבן ודניאל פרץ שעשו את המסלול הזה, העונה יצאו בהשאלה המון שחקנים עם כישרון בלתי נגמר, כגון פארפה גויאגון, גיא מזרחי, נדב נידם, בר כהן, והתאומים תמיר ועמית גלזר. אליהם הצטרפו החודש עידו שחר, רונן חנציס ואדוארדו גררו. על פניו זו חבורה עם עתיד מזהיר שברק בונה להמשך הקריירה הניהולית, והיא באה יחד עם מינויו של קרלוס גרסיה כמאמן קבוצת הבת, בתקווה להשתלבות בבוגרים עם אותם כוכבי העתיד.
מיץ' גולדהאר, ג'ק אנגלידיס וברק מבינים שבשביל לעשות צעד קדימה באירופה,, מכבי חייבת לייצר שחקנים מהבית ולהשקיע בהם על מנת לעמוד במטרות המקצועיות, ובהמשך למכור במרבה המחיר במין גלגל שאמור להציב את מכבי בדרג ב' באירופה לצד שמות ענקיים כמו פורטו, בנפיקה וליון שמייצרות שחקנים במחירים שרק אפשר לחלום עליהם בעתיד.

גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.