הפועל אשדוד עדיין לא ויתרה על הליגה. אחרי ההפסד המפתיע של הדרומיים במשחק הראשון ברבע גמר הפלייאוף לבני הרצליה, החבורה של אולג בוטנקו ניצחה אמש (שני) 33:38 בחוץ את יריבתה, וכפתה משחק שלישי ומכריע אצלה בבית, שייערך ביום חמישי.
אחרי מחצית ראשונה שוויונית (19:20 להרצליה), אשדוד הצליחה לפתוח פער ככל שהמשחק התקדם. עומרי קושמרו הוביל את האורחת עם תשעה שערים. על המשחק העיב בלגן עם השיפוט, שלוש הרחקות של שחקני הרצליה (סהר שחק, בן ליברטי וירדן לחמן) ולא מעט תלונות.
2 צפייה בגלריה
עומרי קושמרו
עומרי קושמרו
עומרי קושמרו
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
א.ס רמת השרון לא הצליחה לסגור סיפור במשחק החוץ שלה מול הפועל קריית אונו, שהסתיים בשוויון 27:27. רמה"ש אפילו הייתה קרובה להפסד, אבל פנדל של גיל פומרנץ בשניות הסיום קבע את התוצאה הסופית. רמה"ש יכולה להפסיד במשחק השלישי והמכריע בהפרש של עד שלושה שערים ועדיין לעלות. ניצחון של אונו בארבעה שערים והיא תעפיל לחצי הגמר. פומרנץ הוביל את הכובשים עם תשעה שערים. גם במשחק הזה היו תלונות קשות לשיפוט, בעיקר מהצד של קריית אונו.
מ.כ חולון נתנה פייט מכובד למכבי חולון, אבל בסופו של דבר הפסידה 26:25 והודחה ברבע הגמר. איבן קראצ'יץ' הצטיין אצל המנצחת עם שבעה שערים, ירמי סידי הוסיף שישה. ראשל"צ מחכה למנצחת בסדרה בין רמה"ש לקריית אונו.
2 צפייה בגלריה
גיל פומרנץ
גיל פומרנץ
גיל פומרנץ
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
היריבה העירונית, הפועל ראשל"צ, עשתה גם היא את העבודה והעפילה לחצי הגמר בזכות 32:36 בחוץ על א.כ נס ציונה. האדומים סיפקו קאמבק אדיר, אחרי שהיו בפיגור 18:16 בהפסקה ו-25:21 באמצע המחצית השנייה. תום שם טוב היה פנטסטי בשער, ומילוש בואישיץ', דאליבור סוקיץ', עומר אליאס וטל הרשקוביץ' היו אחראיים על החלק ההתקפי בחזרה. עידן מימון מנצח את אחיו עומרי, שמאמן את נס ציונה. ראשל"צ מחכה לאשדוד או הרצליה בחצי הגמר.