עבור רוב אוהדי הכדורגל, אחד השחקנים המוכשרים בכדורגל הישראלי נעלם מהרדאר. בגיל 32 נמצא מאור בוזגלו בצומת דרכים: האם להמשיך להילחם על משכורות גבוהות ולא לשחק וליהנות, או להתפשר?
לאחר שנים של הצלחה מסחררת בב"ש, מאור נלחם שנה אחר שנה בפציעות קשות - וגם במועדונים בהם הוא משחק. במשחק עצמו הוא נראה כבוי ולא כמו אותו מנהיג שזכינו ונהיננו לראות. בב"ש היו המון רגעים בהם איבד את מקומו בהרכב כי המאמן האמין יותר במאור מליקסון, למרות שלדעתי הם יכלו לשחק יחדיו. כשמליקסון היה פצוע היה עולה מאור ונותן את הלב, ובכל פעם מחדש מוכיח על הדשא כמה הוא גדול.

1 צפייה בגלריה
מאור בוזגלו
מאור בוזגלו
מאור בוזגלו
(צילום: הפועל ת"א)

אם אני הייתי לוחש למאור על האוזן, הייתי אומר לו לחזור לשחק בכל מחיר, בקבוצה קטנה או אפילו בליגה נמוכה יותר, העיקר להיות שוב על הדשא. הפרנסה שלו עוד תגיע אם הוא יעשה את הצעד הזה. בנקודת הזמן הנוכחית אף מועדון לא רוצה לקחת סיכונים עם שחקן פציע, ובטח לא בסכומים שמאור מרוויח. אבל אם הוא יתגמש בשכר, יהיה הרבה יותר קל לקבוצה להחתים אותו. עדיף לו לא להגיע על תקן המושיע למועדון כמו בני יהודה ואשדוד, ואפילו לא נתניה.
בנימה אישית, הייתי שמח לראות את מאוד יורד לליגה השנייה, להפועל פ"ת שלי, שבה הוא קיבל את הבמה בעונתו הראשונה בבוגרים - ומצליח יחד איתה לעלות ליגה ולהמשיך בריא יותר וחזק יותר בליגת העל. אגב, גם ערן לוי ירד עם נתניה ליגה אחרי פציעה וחזר איתה בגדול.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
*אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.