היכולת של נבחרת ישראל ירודה כבר זמן רב. היא לא מתקדמת, תקועה במקום ולא משתפרת. עם יכולת כזאת הנבחרת לא תגיע לשום מקום.
זה התחיל במוקדמות מונדיאל 2018, עם ההפסד 3:0 לאלבניה שלא היה צפוי ושבר את האמון בנבחרת. כשהיא קיוותה להתאושש ולהשיג נקודות מנחמות מול צפון מקדוניה היא הפסידה וערן זהבי זרק את סרט הקפטן. רק את ליכטנשטיין הצלחנו לנצח אחר כך, וגם זה בקושי. הקמפיין נגמר בטעם חמוץ ובמקום הרביעי, כשצפון מקדוניה נושפת בעורפנו עם נקודה אחת פחות. אף אחד לא האמין שישראל תובס על ידי אלבניה, תפסיד שש פעמים ואפילו לא תצליח לחלץ תיקו מאיטליה שהייתה בשפל.

1 צפייה בגלריה
זהבי ונאתכו
זהבי ונאתכו
נבחרת ישראל
(צילום: אורן אהרוני)

בקמפיין מוקדמות היורו ישראל שיחקה עוד יותר גרוע ושוב לא הצליחה לנצח את צפון מקדוניה, וגם לא את סלובניה הבינונית. במשחקים מול פולין הובסנו, והפעם סיימנו במקום החמישי בבית יחסית קל, כשבדרך הספקנו לספוג שער מלטביה החלשה. בקמפיין ליגת האומות הפסדנו במשחק החשוב באמת לסקוטלנד, ואז כשפגשנו אותה שוב בפלייאוף נכנענו בפנדלים. מאוחר יותר ספגנו שער עצמי מביך במשחק מול צ'כיה.
נבחרת ישראל כבר לא מסוגלת לשום דבר. בשביל להתחיל שינוי אמיתי צריך להחליף מאמן ולשנות את שיטת המשחק להגנתית יותר. רק ככה ישראל יכולה לסלול את הדרך להצלחה ולהיות נבחרת טובה יותר.
לדעתי, יוסי אבוקסיס צריך להיות מאמן הנבחרת, בשביל שהנבחרת תשחק כדורגל טוב, מתוכנן ונכון. אני קורא לוועדה המחליטה לקבל החלטה אמיתית ונבונה , ולמנות את המאמן הנכון עבור הנבחרת, מאמן ישראלי שיידע בדיוק מה צריך לעשות ויישאר לשנים ארוכות. בהצלחה לנבחרת.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.