מקס ורסטאפן חיכה חמישה מרוצים כדי לרשום את הניצחון הראשון שלו העונה והתשיעי בקריירה. ההולנדי של רד בול הצליח לגבור על שתי מכוניות המרצדס וחגג במרוץ החגיגי בסילברסטון בו צוינו 70 שנים לפורמולה 1.
ורסטאפן בחר לפתוח עם צמיגים קשים וההחלטה הזאת התבררה כנכונה. ההולנדי שזינק רביעי עקף את ניקו הולקנברג בשלב מוקדם של המרוץ ולאחר מכן התגבר כאמור גם על לואיס המילטון שסיים שני ו-ואלטרי בוטאס שחצה את הקו הסיום שלישי. השניים נאלצו להחליף צמיגים בעצמם מוקדם למדי ושילמו על כך.
3 צפייה בגלריה
מקס ורסטאפן
מקס ורסטאפן
לא ראה את זה מגיע. ורסטאפן
(צילום: AFP)

3 צפייה בגלריה
מקס ורסטאפן
מקס ורסטאפן
זוכה להשפרצות מהמילטון
(צילום: AFP)
הולקנברג, שחזר לסבב כמחליפו של סרחיו פרז שחלה בקורונה, הצליח הפעם לפתוח את המרוץ אחרי הדרמה בשבוע עבר. הגרמני אמנם נדחק אל מחוץ לפודיום, אבל צבר ניקוד בזכות המקום השביעי. בראש הטבלה, המילטון עדיין מוביל בבטחה עם 107 נקודות, ורסטאפן עלה למקום השני עם 77 ובוטאס לא רחוק ממנו בזכות 73 נקודות.
המקום הרביעי הפעם שייך לשארל לקלר. אלכס אלבון פתח רע את היום, אבל תפס את עצמו בידיים וטיפס בחזרה למקום החמישי. לאנס סטרול הגיע שישי וסבסטיאן פטל שוב ללא ניקוד לאחר מקום 12.
3 צפייה בגלריה
מקס ורסטאפן
מקס ורסטאפן
ורסטאפן חוגג על הפודיום
(צילום: AFP)
"לא ראיתי את זה מגיע", הודה ורסטאפן. "זה נהדר לנצח כאן ואני מאושר. זאת פעם ראשונה העונה, שהייתה לנו הזדמנות ללחוץ אותם. האסטרטגיה שלנו עבדה מצוין והמכונית הייתה מהירה".
לואיס המילטון שרשם את ההקפה המהירה ביותר: "כל הכבוד למקס על הניצחון. להם לא הייתה בעיית צמיגים והם ניצלו זאת. אני בטוח שהצוות שלנו יידע להפיק לקחים מזה כי בסוף נאלצתי לנהוג עם צמיג שבקושי תפקד".