מה לא עבר על בית"ר ירושלים העונה? שחקנים פצועים, כישלון מקצועי טוטאלי, פארסת השיח' ועכשיו הפסקת פעילות עקב הידבקות המונית בקורונה. בסיוטים הכי גדולים שלו משה חוגג לא תיאר לעצמו שזה יהיה המצב בנקודת הזמן הנוכחית.
היכולת חלשה מתחילת העונה, התוצאות מאכזבות, וישנם לא מעט שחקנים שלא ראויים ללבוש את מדי הקבוצה. גם אלה שהיו אמורים להוביל לא מסוגלים לעשות זאת, והסגל וסגל צריך לעבור חריש עמוק ושינוי כמעט בכל עמדה על המגרש.
1 צפייה בגלריה
חמד בן ח'ליפה ומשה חוגג
חמד בן ח'ליפה ומשה חוגג
חמד בן ח'ליפה ומשה חוגג
(צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)
אי אפשר להתעלם מזה שבחודשיים האחרונים מתעסקים בבית וגן בהכל חוץ מבכדורגל. עסקת השייח' חמד בן ח'ליפה, שלא מתקדמת לשום מקום, הפכה לנושא המרכזי. הכוונות של חוגג לשדרג את המועדון מתקבלות בברכה, אך לא ייתכן שכל נושא הרכש והחיזוק יוקפא, ועיכוב העסקה ישפיע על התנהלות המועדון. על כל זה אחראי אדם אחד, הבעלים.
כשכל נושא השותפות עם השייח' רק התחיל, לא דמיין חוגג שאת המלחמה שלו הוא יצטרך לנהל מול כלי התקשורת והוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות. הוא חשב שהמאבק העיקרי יהיה עם חלק מהאוהדים שהתנגדו לעסקה, אך כל ההתנהלות הופכת את השותפות המדומה לבדיחה אחת גדולה.
ועכשיו מגיעה מכת הידבקויות המונית של 19 שחקנים ואנשי הצוות הרפואי. ואם זה לא מספיק, לאחר המשחק נגד קריית שמונה, כשידוע שיש חשש להתפשטות, הקפטן עידן ורד – זה שהופיע מול המצלמות ונלחם למען החזרת הליגה - הפר בעצמו את ההנחיות כשנסע עם עוד שלושה שחקנים ברכב אחד, כחלקם לא עוטים מסכות. לבסוף התברר שהוא נדבק, ולאחר מכן גם שועה וביטון ששהו איתו ברכב התגלו כמאומתים. על המגרש ורד לא תורם כלום כבר תקופה ארוכה, אז לפחות שישמור על ההנחיות כדי לא לפגוע במועדון, זה המינימום הנדרש.
זה מרתיח וזו התנהגות שהמועדון חייב לטפל בו בצורה החמורה ביותר, כי התוצאה בסופו של דבר היא הפסקת הפעילות שתפגע בצורה אנושה בקבוצה שלא תתאמן בתקופה הקרובה, וגם אין לדעת איך יחזרו השחקנים לאחר ההחלמה.
עונת בלהות זו ההגדרה הכי מדויקת לתאר את מה שעובר על בית"ר ירושלים בעונה הנוכחית. חוגג והנהלת המועדון צריכים להבין שהעיקר הוא הפן המקצועי והשקט למערכת, וכל המסביב לא צריך להיות במרכז. עד שלא ישנו זאת, בית"ר ירושלים תמשיך להיראות כמו מועדון בליגה ג'. כמה חבל.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.