יותר מחודש לשריקת הפתיחה, נבחרת פורטוגל מתארגנת במטרה להגן על תואר האליפות ההיסטורי. הטורניר הפאן אירופי, שנדחה בשנה בשל התפרצות הקורונה והיה בספק גם השנה, לא הולך להיות טיול. בבית עם צרפת, גרמניה והונגריה אין משחקים קלים.
נכון, שחקנים רבים המיועדים לקבל את הזימון הם מנוסים והשתתפו הן ביורו שעבר (וגם בטורנירים רשמיים אחרים), אבל יש לא מעט בעיות. השוער הראשון, רוי פטריסיו, פצוע מזה תקופה ואין לו מחליף ראוי, ומרבית השחקנים הצעירים עוד מחפשים את מקומם בנבחרת. מעבר לכך, כריסטיאנו רונאלדו מגיע אחרי עונה קשה ביובנטוס ומאיים לעזוב אותה בכל שני וחמישי. בכלל לא ברור אם נשארו בו האנרגיות הדרושות לדחוף את חבריו קדימה כפי שעשה ביורו 2016, על המגרש וגם לאחר פציעתו בגמר.
1 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו חוגג עם דייגו ז'וטה
כריסטיאנו רונאלדו חוגג עם דייגו ז'וטה
זה לא תלוי רק בו. כריסטיאנו רונאלדו חוגג עם דייגו ז'וטה
(צילום: רויטרס)
לצד זאת, ראינו כבר איך נבחרת אנדרדוג מובהקת מצליחה להגיע לגמר ולהפתיע את כולן ביורו שעבר. כמובן שעזרו הדחות מוקדמות של נבחרות פייבוריטיות דוגמת איטליה או ספרד, אבל ניצחון הפורטוגלים הראה שחוץ מכישרון נדרשת גם נחישות כדי להגיע להישגים, בספורט ובכלל. עיקר התקווה תבוא מכיוונם של ברונו פרננדש, דיוגו ז'וטה ואולי גם אנדרה סילבה. השלושה צריכים להמשיך את העונות הטובות שלהם ממנצ'סטר יונייטד, ליברפול ופרנקפורט בהתאמה. אולי צוות החלוצים הזה פחות מנוסה ממקבילו בטורניר 2016, אבל אם כל אחד יוציא מעצמו את המקסימום,ייתכן שנחזה בשחזור ההישג הספרדי, של שתי זכיות רצופות באליפות אירופה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.