שלושה ימים אחרי שנפגשו בגמר גביע המדינה בכדורעף גברים, במשחק בו ניצחה מכבי תל-אביב את הפועל כפר סבא, השתיים החלו אמש את משחקי רבע גמר הפלייאוף שלהן וניצחו בקלות 0:3 חלק במערכות את אס"א בן גוריון באר שבע ומ.ס עיילבון בהתאמה.
מכבי תל-אביב – אס"א בן גוריון ב"ש (14:25, 20:25, 20:25)
האורחים שהגיעו להדר יוסף קיוו לחולל סנסציה מול מחזיקת הגביע הטרייה, שגם סיימה במקום הראשון את העונה הסדירה. לצערם, הצהובים שלטו מהפתיחה כשדימה זים סיים עם 68 אחוז בהתקפה ו-81 אחוז בהגנה והוליך את התל אביבים עם 18 נקודות. בצד השני אחמד שרקיה סיים עם 12 נקודות אצל המפסידה בסדרה של הטוב משלושה משחקים.
שחקני מכבי תל אביב בכדורעף
שחקני מכבי תל אביב בכדורעף
בלי שום בעיות. שחקני מכבי ת"א
(צילום: באדיבות איגוד הכדורעף)
הפועל כפר סבא - מ.ס עיילבון (16:25, 16:25, 18:25)
הירוקים שקיוו להתאושש מאותו הפסד בגמר אירחו את הנציגה מהמגזר שסיימה שביעית. כצפוי, כפ"ס לא התקשתה וניצחה בקלילות בתוצאה זהה לזו בין הקבוצות בחצי גמר הגביע.
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
כפ"ס התאוששה מההפסד בגביע
(צילום: באדיבות איגוד הכדורעף)