דריל מונרו ימשיך לשחק במכבי ראשון לציון. יממה לאחר שהחתימה את גולן גוט הודיעה הקבוצה עם הארכת ההתקשרות עם הפורוורד/סנטר האמריקאי (34, 2.02) בעונה נוספת.
מונרו היה חתום על חוזה גם לעונה הקרובה, אך הוא שקל לעזוב בעקבות משבר הקורונה ועניינים משפחתיים. בסופו של דבר החליט לשוב לישראל.
2 צפייה בגלריה
דריל מונרו ואנג'לו קלויארו
דריל מונרו ואנג'לו קלויארו
ישלים 4 עונות בראשל"צ. דריל מונרו
(צילום: עוז מועלם)
מונרו, שעבורו תהיה זו עונה רביעית בראשון לציון בשתי קדנציות שונות (בראשונה זכה עם הקבוצה באליפות), העמיד בעונה החולפת ממוצעים של 10 נקודות למשחק, 6.4 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים והיה חלק מרכזי בהעפלת הקבוצה לחצי גמר גביע המדינה ולגמר הפיינל פור.
מאמן מכבי ראשון לציון, גיא גודס: ״אנחנו שמחים על החתימה וההמשכיות של דריל איתנו. מעבר להיותו שחקן מרכזי ודומיננטי במכבי ראשון לציון בפרט ובכדורסל הישראלי בכלל, הוא מודל למצוינות והצלחה לשחקנים וצעירים רבים. החיבור של מונרו עם המועדון הוא מעבר לשחקן וקבוצה באופן רגיל, אלא חיבור עמוק וחזק של שני הצדדים".
2 צפייה בגלריה
מכבי ראשון לציון
מכבי ראשון לציון
"החיבור עם מונרו אינו רגיל". גודס
(צילום: עוז מועלם)

עירוני נהריה צירפה את אור לאומי

עירוני נהריה ממשיכה להתחזק. היום (ג') החתימה הקבוצה את אור לאומי (23, 1.94 מ') בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב. בעונתו האחרונה בבני הרצליה העמיד הגארד ממוצעים 14.4 נקודות ,3.3 אסיסטים, 3.6 רבאונדים וחטיפה אחת.
המאמן דני פרנקו הגיב על ההחתמה: "אני שמח על הבחירה של אור להמשיך ולפתח את הקריירה שלו אצלנו. הרעב של אור, הנחישות ומוסר העבודה הגבוה שלו מתאימים לרוח שאנחנו רוצים לראות בנהריה העונה".
השתתפו בהכנת הכתבה: