הקוורטרבק האגדי, אחד משחקני הפוטבול הגדולים בהיסטוריה, דרו בריז, החליט להודיע על פרישה בגיל 42. בריז החליט לשים סוף לקריירה שנמתחה על פני 20 שנה במהלכה שיחק ב-15 השנים האחרונות בניו אורלינס סיינטס.
בריז החליט לעשות זאת בדיוק 15 שנה אחרי שחתם בקבוצה שהפכה לו לבית ואיתה זכה בסופרבול אחד (2009). "אחרי 20 שנה כשחקן ב-NFL ו-15 בסיינטס אני פורש מפוטבול", כתב השחקן בחשבון האינסטגרם שלו. "כל יום נתתי את הלב והנשמה שלי כדי להיות הקוורטרבק שלכם. ממש עד לרגע האחרון התשתי את עצמי כדי לתת הכל לסיינטס, לחברים שלי לקבוצה ולעיר הנהדרת של ניו אורלינס".
3 צפייה בגלריה
אנטוניו בראון
אנטוניו בראון
תולה את הקסדה. דרו בריז
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
דרו בריז
דרו בריז
מהגדולים ששיחקו את המשחק. דרו בריז
(צילום: רויטרס)
הוא מחזיק בשורה של שיאי NFL, שכוללים בין היתר את מספר היארדים הכי גדול במסירה, הכי הרבה מסירות שהושלמו, הכי הרבה משחקים ברציפות עם לפחות מסירה אחת לטאצ'דאון והכי הרבה מסירות לטאצ'דאון במשחק אחד.
עדו כתב בריז: "חלקנו כמה חוויות ורגעים מדהימים יחד, הרבה מהם נחרטו עמוק בלב ובראש שלנו ותמיד יהיו חלק ממני ומשפחתי. אתם יצקתם אותי, חיזקתם אותי, נתתם לי השראה, ונתתם לי חיים שלמים של זיכרונות"
3 צפייה בגלריה
טום בריידי ודרו בריז
טום בריידי ודרו בריז
טום בריידי ודרו בריז אחרי מה שהפך בדיעבד למשחקו האחרון בקריירה
(צילום: AP)
"המטרה שלי ב-15 השנים האחרונות הייתה לעשות הכל כדי להחזיר להם על כל מה שנתתם לי ועוד. אני רק פורש מפוטבול, אני לא פורש מניו אורלינס. אני לא אומר להתראות, זו רק התחלה חדשה. עכשיו מפעל החיים שלי מתחיל".