בעונות האחרונות היה מאבק צמוד בין שני שחקנים לפחות על תואר ה-MVP ב־NBA, וגם בעונה לא רגילה כמו זו הרצף לא נשבר. לקראת סיום העונה הסדירה יחולקו כמו תמיד הפרסים, כשהתואר המעניין ביותר היה ויישאר השחקן המצטיין.
למרות שמהלך העונה הסדירה לא תמיד מעיד על הפלייאוף, עדיין התואר הזה מהווה אמירה. לאמירה הזו תהיה משמעות גדולה מאוד בעונת המשחקים הזו, כי הפעם הקרב יהיה בין שני שחקנים המשחקים בקבוצות בעלות המאזן הטוב בליגה.
2 צפייה בגלריה
הארדן מול יאניס
הארדן מול יאניס
יאניס מול הארדן
(צילום: AP)
מפאת הגיל אתחיל בלברון. לאחר כמה עונות בהן ג'יימס הוריד רגל מהגז בעונות הסדירות, העונה נראה שהתואר הזה מעניין אותו ועוד איך. לקראת סיום הקריירה הוא חושב על המורשת שישאיר אחריו, והשוואת הזכיות לג'ורדן (5) והתקרבות לקארים (6) לא יכולה להזיק. יתר על כן, לאחרונה הוא קיבל חיזוק מאגדת הכדורסל מג'יק ג'ונסון, שטען כי אין עוד מנהיג ספורטיבי כמוהו והוא ראוי יותר מכולם לתואר המצטיין של העונה.
2 צפייה בגלריה
דייויד ולברון
דייויד ולברון
לא מוותר על שום תואר. לברון
(צילום: AFP)
האמנם? זה הזמן לדבר על המתמודד השני לתואר. העונה הסדירה הייתה בסימן הבאקס, ועוד יותר בסימן יאניס. עד כמה שעונת 2018/19 הייתה גדולה עבורו ועבור קבוצתו, המצטיין של העונה שעברה רק השתפר ברמה האישית והקבוצתית. הדבר מדהים ביותר בעונה הזו שלו זה שהוא קולע יותר, לוקח יותר ריבאונדים ומוסר אותה כמות של אסיסטים כשהוא משחק כמעט שתי דקות פחות למשחק ביחס לעונה שעברה!
נראה כי המרוץ לתואר השחקן המצטיין ב-NBA צמוד ומעניין מתמיד, כך שכל תוצאה תיראה הגיונית. אני הולך עם היווני.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.