שם גדול וקהל נאמן ומסור בצורה לא הגיונית - לא מותירים קבוצה בליגת העל. דלות היריבות והליגה היא שתעשה זאת.
קברניטי הליגה יצטרכו לעשות חושבים כיצד אסופת שחקנים נטולת זהות, ארגון ואכפתיות נשארת בליגה המכונה ליגת העל. כיצד קבוצה שעושה כל שניתן כדי לרדת ליגה – נכשלת (כנראה) גם בכך, אם כי יש לה עוד 3 מחזורים לנסות. וקברניטי הפועל – ככל שיש כאלו – יצטרכו לחשוב איך לא להביא את הספינה הטובעת ששמה הפועל תל אביב לניסיון ירידה נוסף בשנה הבאה. כי בפעם הבאה היא עלולה להצליח.
1 צפייה בגלריה
שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל ת"א
(צילום: יאיר שגיא )
הפעם, לאחר עליית שתי הפתח תקוואיות לליגת העל, היריבות לתחתית לא תהיינה חלשות כל כך. קראתי שהקבוצה צריכה חריש עמוק. לא נכון! על מנת לחרוש יש צורך באדמה. במועדון האדום, האדמה חרוכה. חריש לא יעזור. צריך להתחיל מחדש.
אין היום שחקן אחד שראוי ללבוש את החולצה האדומה. ספק אם יש שחקן שמבין מה זה אומר לאוהדים. בכלל, ספק אם יש שחקן כדורגל בהפועל ת"א. ודאי שאין אף קבוצה עם פער כה גדול בין אהבת הקהל לאכפתיות של ה"שחקנים". הבעלים החדשים יצטרכו לדלג מעל בורות הגירעון (שהרי אדמה, כאמור, אין) ולקבל החלטה אחת חשובה. הפועל תל אביב, מי את?
מועדון קטן עם קהל גדול. כן, הקהל יישאר תמיד, כל עוד הסמל והצבע האדום על החולצות – אל דאגה. אמרו לו שהחולצה האדומה כבר לא מציאה. אמרו לו שהוא נכנס פה לצרה ואין יציאה. אנחנו יודעים. זה לא משתנה עם הזמן. וזה גם לא העניין. הפועל צריכה להיות מועדון עם דרך פעולה ומשאבים שיחתור לחדש ימיו כקדם ולהיות שוב גורם בעל משקל במאבקי האליפות.
אנחנו האוהדים צריכים להבין – גם אם התשובה השנייה "נכונה" יקח לזה הרבה שנים לקרות. הקבוצות היריבות כבר גדולות, לא רק בשם, והן לא מחכות לנו.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.