בפלייאוף 2012 ב-NBA, הסדרה המעניינת והטובה ביותר הייתה בין מיאמי לבוסטון בגמר האזורי, לעומת הגמר עצמו שהיה הרבה פחות מעניין ויותר צפוי. האם גם השנה זה יקרה?
הפייבוריטית מהמערב והאלופה המכהנת, לוס אנג'לס לייקרס, הודחה בסיבוב הראשון וריסקה את הציפיות שלנו לגמר מול ברוקלין. הנטס דילגו מעל המשוכה הקלה בדמות הסלטיקס הפצועים, ויפגשו בחצי הגמר את מילווקי, מה שמעלה תהיות - האם זה הגמר האמיתי? אחרי שמילווקי פירקה את מיאמי עם סוויפ מהדהד ונקמה את ההדחה מהשנה שעברה, נראה שאלו שתי הקבוצות החמות בליגה.

1 צפייה בגלריה
יאניס מטביע על ג'ורדן
יאניס מטביע על ג'ורדן
יאניס מטביע על ג'ורדן
(צילום: AP)

לברוקלין יש את הקבוצה ההתקפית הגדולה והטובה בהיסטוריה, עם שלושה שחקנים בדמות קיירי ארווינג, ג'יימס הארדן וקווין דוראנט, שמסוגלים לקלוע מכל פינה במגרש וליצור לעצמם מצב טוב בכל רגע נתון. יחד עם ג'ו האריס, שהוביל את הליגה באחוזים משלוש (47.5), הם יצרו לעצמם התקפה בלתי ניתנת לעצירה. השאלה הגדולה היא אם זה יספיק כדי לנצח - בגלל הבעיות ההגנתיות.
למילווקי יש התקפה נהדרת שבנויה סביב יאניס אנדטוקומבו, עם ארבעה קלעים ומובילי כדור טובים. אמנם הבאקס יחסרו את דונטה דיווינצ'נזו שגמר את העונה, אבל יש להם כלים לחפות על החיסרון הזה בדמות ברין פורבס שהתחמם בזמן הנכון, ועם קריס מידלטון וג'רו הולידיי שמשלימם התקפה חזקה. להבדיל מהנטס, יש להם גם את אחת ההגנות הטובות בליגה.
ברוקלין היא הפייבוריטית המובהקת לזכות באליפות, אבל הקבוצה היחידה שיש לה דרך להתמודד איתה היא מילווקי. הולידיי יכול לעצור את קיירי/הארדן, ויאניס יכול לקחת את דוראנט. כל זה הופך את הסדרה הזאת למעניינת מכולן בפלייאוף הזה, ומי יודע, אולי גם לסדרה שממנה תצא האלופה. אני מהמר על מילווקי ב-7.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.