ע"פ מאמר שפורסם לאחרונה ב-ESPN, ברק בכר הוא אחד מששת המאמנים הצעירים המבטיחים באירופה, ואי אפשר שלא להתעלם מאמירה כה ענקית ואולי אפילו מוצדקת.
מאמנה של מכבי חיפה ידוע בהצלחתו להפוך קבוצות ולתת להם מנטליות מנצחת, ראינו את זה בהפועל באר שבע קצת לפני שבכר הגיע לכרמל, ואפילו לפני כן כאשר היה עוזר המאמן של רן בן שמעון בעירוני קריית שמונה, בהישג העצום שלהם כשזכו ב-2012 באליפות היסטורית. בכל מקום אליו הלך ברק בכר, מה שהתלווה אליו זו מנטליות ווינרית שאין להסביר. ופה בחיפה זה מגיע לידי ביטוי בחוזקה.

1 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(צילום: עוז מועלם)

4 אליפויות חתומות על שמו בעשור שהוא מאמן, ובנוסף לכך הרקורד שלו מדהים. ב-56% ממשחקיו כמאמן הוא ניצח, 220 משחקים מתוך 389, ונראה שהרגל לא עוזבת את פדל הפול גז. תהיו בטוחים שזה רק יעלה. אם נוסיף לכל זה את איכות האימון שלו, אז אפשר לומר שיש לנו את המאמן המושלם בכדורגל הישראלי, פפ גוארדיולה אזורי. בכל מקום אליו הוא מגיע הוא מטביע חותם, ובמכבי חיפה הוא מפגין את שיאו.
העונה אתם רואים לא מעט התאמות מבריקות בעמדות. שון גולדברג שהיה מגן שמאלי זז לעמדת הבלם, וזה הבינגו הכי גדול של ברק כנראה. בוגדן פלאניץ' וגולדברג מעולם לא הפסידו ביחד רק שתבינו כמה זה עוצמתי.
מה שבכר עשה בכדורגל הישראלי בעשור האחרון ראוי להערצה, אך לא רק בגלל המנטליות המנצחת. ברק רצה להגיע לאהבת נעוריו מכבי חיפה בזמן המתאים, בזמן שהיא זקוקה לישועה ויציאה לדרך חדשה. הצלחת שיטתו גרמה לקבוצה לקבל חיים חדשים. אין פלא שהוא אחד מהמבטיחים באירופה. הכל מקום אליו הוא מגיע, הוא מכה בו אנרגיה "כמו ברק".
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.