סכסוך חדש בענף הכדורעף. לטענת מספר קבוצות בליגת העל, ובראשן, מכבי תל-אביב, הפועל מטה אשר/עכו ערכה אימונים בשבוע האחרון בניגוד להוראות של משרד הבריאות והספורט וקיימו אימונים קבוצתיים ביום שישי, ראשון וגם היום.
הסאגה התחילה כאמור בשישי, כאשר המגיש של מטה אשר/עכו, אלון מאירי, העלה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו מאולם האימונים, אותו מחק לאחר שהבין את הטעות. אלא שהתמונה הגיעה למספר יושבי ראש בליגה שזעמו על כך. חלק מאנשי מטה אשר, הודו אגב בפני גורמים באיגוד השבוע על האימונים שערכו.
2 צפייה בגלריה
הפועל מטה אשר חוגגת אליפות
הפועל מטה אשר חוגגת אליפות
שחקני מטה אשר
(צילום: ראובן שוורץ)
2 צפייה בגלריה
הסטורי שהעלה מאירי
הסטורי שהעלה מאירי
הסטורי שהעלה מאירי
(צילום: מתוך חשבון האינסטגרם של אלון מאירי)
יו"ר מטה אשר/עכו, מיכאל קישון, הגיב להאשמות: "בשישי התקיים אימון על פי ההנחיות שהיו תקפות לאותו יום. מועדון הכדורעף הפועל מטה אשר/עכו מצר על כך שפירש בצורה לא נכונה את ההנחיות החדשות, תוך עריכת התכנסות נוספת היום שכללה שיחות עם השחקנים, ואימון אם כי מצומצם. הלקחים הופקו ואימונים מסוג זה לא יתקיימו עד לשינוי ההנחיות".
יו"ר האיגוד, אשר קסו, הגיב: "נערכו שיחות הבהרה עם יו"ר מועדון מטה אשר ומאמן הקבוצה. המועדון והמאמן לקחו אחריות על הדברים. זו לא הדוגמה הקבוצתית והאישית לה אנו מצפים. הדברים ילובנו בדיון משמעתי בהנהלת האיגוד".