קיילר מארי הרוויח את השקט שהוא מקבל באריזונה (3:6). בעונת הרוקי שלו לא היה עם מה ועם מי לשחק, אבל הבחירה הראשונה בדראפט הראה מספיק ניצוצות כדי שבמועדון יבינו שהחליטו הכי נכון שאפשר.
השנה, בזכות קבלת ההחלטות השערורייתית של יוסטון, הם קיבלו כמעט במתנה את אחד התופסים הטובים בליגה, דיאנדרה הופקינס. זה בדיוק מה שהיה חסר למארי כדי שגם יראה איזו יד יש לו. בקרוב הקרדינלס יהפכו לקבוצה מעולה באמת, אבל העתיד תופס מקום משני כשיש את מה שקרה הלילה (ראשון), כשמארי והופקינס ייצרו מהלך שייכנס מיידית לסרטונים של הרגעים הגדולים ב-NFL.
4 צפייה בגלריה
התפיסה המדהימה של דיאנדרה הופקינס
התפיסה המדהימה של דיאנדרה הופקינס
התפיסה המדהימה של דיאנדרה הופקינס
(צילום: AP)
בקרב בין שניים מהכוחות העולים של הליגה, אריזונה אירחה את באפלו (3:7) למשחק מבריק וצמוד. הבילס הפתיעו מוקדם כשדווקא הקוורטרבק ג'וש אלן תפס טאצ'דאון על 12 יארד ממסירה של אייזיאה מקנזי, ועלו כבר ל-9:23 בתחילת המחצית השנייה לפני שמארי רץ לשני טאצ'דאונים והפך את התוצאה בסיום הרבע השלישי.
ואז הגיע הפיניש. אלן היה משוכנע שגמר את הסיפור עם מסירה לסטפון דיגס שקבעה 26:30. הכדור חזר לאריזונה עם 34 שניות על השעון, מארי דייק בשלוש מסירות מהירות כדי להתקרב מספיק למסירת ייאוש – הייל מארי בשפת הפוטבול – ובמהלך האחרון חמק משני תיקולים, הצליח להתייצב בקושי ושיגר פגז מדהים ומדויק לאנדזון. הופקינס חיכה שם כדי להשלים את החלק שלו בעסקה, וכשהוא מכוסה בשלושה שומרים הצליח לעלות גבוה מכולם כדי לתפוס טאצ'דאון של 43 יארד. המהלך של השנה, בלי שאלה, וניצחון 30:32 לאריזונה שיצרה שידוך מושלם בין קוורטרבק לתופס שמסעיר את הדמיון.
4 צפייה בגלריה
קיילר מארי
קיילר מארי
הוביל קאמבק. קיילר מארי
(צילום: AP)
פיטסבורג (0:9) ממשיכה לשפר את פתיחת העונה הטובה בתולדותיה, והתגברה בבית בקלות על סינסינטי (6:2:1) עם 10:36. בן רות'ליסברגר היה בספק רציני למשחק בגלל פציעה במרפק, אבל עלה כאילו כלום לא קרה ומסר ארבעה טאצ'דאונים. גם גרין ביי (2:7) שומרת על קצב טוב, אבל ה-20:24 על ג'קסונוויל (8:1) היה מסובך הרבה יותר משצריך והובטח רק ברבע האחרון עם מסירה של ארון רוג'רס לדבאנטה אדמס, שבזכות הכושר הנוכחי כבר הכריז על עצמו כתופס הטוב בליגה.
הפקרס לא הביאו תופס לגיבוי בחלון ההעברות, מה שעורר ביקורות רבות, אבל מארקז ואלדז-סקנטלינג, שחקן שמתפוצץ פעמיים בעונה, בחר את הלילה כאחת הפעמים וסייע עם 149 יארד, כולל טאצ'דאון על 73 יארד. קילן קול החזיר בעיטה על 91 יארד מהצד השני.
אחרי הניצחון המרהיב של ניו אורלינס (2:7) בטמפה ביי בשבוע שעבר, הסיינטס היו אמורים לפרק בבית את סן פרנסיסקו (6:4) המיואשת מפציעות, אבל לא הרשימו ב-13:27 בו דרו בריז נפצע בצלעות ברבע השלישי ולא חזר למגרש. טמפה ביי (3:7), מצידה, קיבלה בחזרה ב-23:46 בקרוליינה (7:3) שני דברים שחסרו לה בתבוסה ההיא: טום בריידי שמסר שלושה טאצ'דאונים, ומשחק הריצה. בשבוע שעבר הבאקס סיימו עם 8 יארד, והפעם רונלד ג'ונס לבדו רץ 192 מ-210, כולל טאצ'דאון חולני של 98 יארד.
4 צפייה בגלריה
רונלד ג'ונס
רונלד ג'ונס
ריצה מטורפת. רונלד ג'ונס
(צילום: AP)
סיאטל (3:6) מתחילה להראות סימנים של הידרדרות עם הפסד שלישי בארבעה משחקים, 23:16 בלוס אנג'לס לראמס (3:6). ראסל ווילסון, שבמחזורים הראשונים שיחק כמו MVP ודאי, נחטף פעמיים ונאלץ גם להיות הרץ המוביל של הסיהוקס (60 יארד) בגלל שאחד אחרי השני, הרצים שלהם הושבתו בתקופה האחרונה.
מיאמי (3:6), לעומת זאת, מחפשת רץ סביר כבר מתחילת העונה, ואולי מצאה אותו בדמות סלבון אחמד, שבמשחקו השני בקריירה בלבד רץ ל-85 יארד וטאצ'דאון ב-21:29 על הצ'ארג'רס (7:2).
16 שניות לסיום המשחק בין דטרויט (5:4) לוושינגטון (7:2), האורחת השוותה מבעיטה של דסטין הופקינס, והמשחק הראשון של אלכס סמית' בהרכב מאז הפציעה האיומה ב-2018 עמד ללכת להארכה. על הבאזר, סמית' ירד מבואס מטיל מ-59 יארד שיצא מהרגל של מאט פרייטר וקבע 27:30 לליונס.
4 צפייה בגלריה
סלבון אחמד
סלבון אחמד
מיאמי מצאה רץ? סלבון אחמד
(צילום: AP)
במשחק האחרון של הערב, המבול לא ריחם על אצטדיון פוקסבורו והכדורים ברחו מהידיים הרטובות של האורחים מבולטימור (3:6), מה שעזר לניו אינגלנד (5:4) השיגה אולי את הניצחון האיכותי ביותר בעידן קאם ניוטון, 17:23. דמיאן האריס היה מצוין עם 121 יארד על הקרקע, בזמן שג'קובי מאיירס תפס 59 וגם מסר טאצ'דאון גדול אחד לרקס ברקהד.
יתר המשחקים: ג'איינטס (7:3) – פילדלפיה (5:3:1) 17:27, קליבלנד (3:6) – יוסטון (7:2) 7:10, לאס וגאס (3:6) – דנבר (6:3) 12:37. בחמישי: טנסי (3:6) – אינדיאנפוליס (3:6) 34:17. הלילה: שיקגו – מינסוטה.