בשנים האחרונות מילווקי באקס היא ללא ספק קבוצה מצוינת שהצליחה להגיע רחוק, אבל היה חסר לה ולאולסטאר שלה יאניס אנטטקומפו את החותמת הסופית, טבעת האליפות או לפחות גמר. עונה סדירה אדירה, הגעה לשלבים הסופיים של העונה ונפילה במאני טיים הפכו לשגרה אצלה ונתנו לה תווית של סוג של לוזרית.
השנה משהו השתנה והבאקס הוכיחו לכולם שהם מסוגלים. השאלה היא מה גרם לשינוי הזה או יותר נכון מי גרם לשינוי הזה. ברור לכולם שהכוכב הגדול של מילווקי הוא יאניס, ויש כאלה שיגידו שהיווני הענק הוא גם הטוב בעולם בעת הזו. בשנים האחרונות הוא הציג יכולת מדהימה ומספרים בלתי נתפסים, אבל זה אף פעם לא הספיק בשביל ללכת עד הסוף. תמיד היה חסר את העוד שחקן שייתן את האקסטרה וישלים את הפאזל.
1 צפייה בגלריה
הולידיי בורח לשאמט
הולידיי בורח לשאמט
הולידיי מעיף את ברוקלין
(צילום: AP)
בשלוש העונות האחרונות היו לידו כריס מידלטון, ברוק לופז ואריק בלדסו, כאשר רק האחרון כבר לא משתף פעולה עם יאניס, וזו הנקודה.
אז מה היה חסר למילווקי? סנטר עם פיזיות, קליעה משלל הטווחים והגנה נהדרת יש. (ברוק לופז). סקורר עם אחוזים נהדרים מכל הווטחים יש (מידלטון). ואתלט על שפשוט עושה הכל אבל הכל על המגרש גם יש. (באמת צריך להסביר על מי מדובר?)
אוקיי, נחזור לבלדסו, בתאריך 24.11.20 הבאקס ביצעו טרייד שהנחית את ג'רו הולידיי כאשר הם מוותרים על אר.ג'יי האמפטון, ג'ורג' היל ולא אחר מאשר אריק בלדסו. בלדסו, שהיה שחקן משמעותי בקבוצה, עזב ועל המשבצת שלו התיישב הולידיי שאפשר לומר הוריד את הקוף מהגב של מילווקי עם פיזיות הגנתית והתקפית, ובנוסף גובה וגיוון לעמדה מספר 1. תוסיפו לזה ניהול משחק נהדר, שיתוף פעולה יפה עם שני הכוכבים האחרים יאניס ומידלטון, קליעה יציבה לאורך כל העונה והכי חשוב - הוא הוביל את הקבוצה במאני טיים, מה שהיה חסר לה כל כך בשנים האחרונות.
נגד פיניקס כרגע זה לא מספיק, אבל התעלות של הולידי יכולה לעשות את ההבדל ואולי להביא למילווקי אליפות אחרי 50 שנה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.