פגרת הנבחרות הגיעה, ומי שלא זומן לסגל ישראל ולא ישתתף במשחקים הקרובים הוא שחקנה הנהדר של אנטוורפן, ליאור רפאלוב. הקשר שנמצא בכושר נהדר כבש כבר שבעה שערים מתחילת העונה, כולל שער ניצחון על טוטנהאם בליגה האירופית, ועולה השאלה: למה הוא לא מקבל את הקרדיט ממאמן הנבחרת וילי רוטנשטיינר?
עוזר מאמן הנבחרת, אלון חזן, טוען שהסיבה שלא זימנו את רפאלוב היא מתוך כבוד אליו, מאחר שאין לו מקום בהרכב ובצוות המקצועי לא רוצים שיישב על הספסל בהתחשב בגילו (34). אבל האמת היא שמבחינה מקצועית רפאלוב צריך וחייב להיות מזומן לנבחרת, ואולי אפילו להשתלב בהרכב.
1 צפייה בגלריה
ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב
(צילום: רויטרס)

רפאלוב יכול להיות בדיוק מה שהנבחרת צריכה, בזמן ששון וייסמן חווה ירידה ביכולת ועוד לא כבש שער העונה - אבל ממשיך לקבל את הקרדיט - ומונס דאבור מתקשה להציג את היכולת מהופנהיים במדים הלאומיים. בניגוד למה שחזן טען, רפאלוב הוא מקצוען שרוצה לשחק בנבחרת ובוגר מספיק כדי לעלות מהספסל. הוא יכול להוסיף מנהיגות ושקט בחדר ההלבשה, דברים שכל כך חסרים.
רוטנשטיינר, ולא בפעם הראשונה, מראה שהוא לא יודע להתנהל עם הכלים שיש לו. החוזק של נבחרת ישראל הוא בהתקפה, ולמרות זאת האוסטרי התעקש לשחק עם חמישה שחקני הגנה, מערך שפגע ביכולת ההתקפית של הנבחרת בצורה משמעותית. כנראה שלא נגיע למונדיאל או ליורו בזמן הקרוב, אבל רפאלוב יכול לחדש את ההתלהבות בנבחרת ולהביא רעב להצלחה למרות גילו. הוא יוביל לכיבוש שערים ולכדורגל התקפי יותר, מה שווייסמן ודאבור לא מצליחים לעשות בינתיים, ולכן הוא חייב להיות בנבחרת.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.