המחזור השלישי ב-NFL שיצא לדרך במהלך סוף השבוע האחרון יינעל היום (שלישי), לאחר שנרשמו בו לא מעט אירועים בלתי נשכחים, ביניהם הניצחון המדהים של מיאמי דולפינס 20:70 על דנבר ברונקוס, שהפך את הקבוצה מפלורידה לראשונה שמגיעה ל-70 נקודות במשחק מאז 1966. עם זאת, את ההצגה גנבה טיילור סוויפט, אחת הזמרות המפורסמות בעולם וזוגתו החדשה (כך לפחות טוענים בארה"ב) של אחד משחקני קנזס סיטי צ'יפס, טראוויס קלסי.
הכוכבת הגיעה לצפות במשחקם של הצ'יפס, שניצחו ללא יותר בעיות את שיקגו ברס 10:41, ובארה"ב עסקו בכך בהרחבה. סוויפט לא הגיעה לבד, כאשר יחד איתה נכחה לא אחרת מאשר אמו של קלסי, ולפי התמונות ניתן להסיק כי הצלחתו של הטייט אנד בהחלט קירבה ביניהן. סוויפט בהחלט נראתה מעורבת מאוד ואף יצאה מגדרה כשקלסי רשם טאצ'דאון במחצית השנייה.
3 צפייה בגלריה
הזמרת טיילור סוויפט ביציע של משחקה של קנזס סיטי צ'יפס
הזמרת טיילור סוויפט ביציע של משחקה של קנזס סיטי צ'יפס
הזגנבה את ההצגה. טיילור סוויפט ביציע של משחקה של קנזס סיטי צ'יפס
(Denny Medley/Reuters)
3 צפייה בגלריה
הזמרת טיילור סוויפט עם אמו של טראוויס קלסי
הזמרת טיילור סוויפט עם אמו של טראוויס קלסי
סוויפט ואמו של טראוויס קלסי בטירוף
(Jason Hanna/Getty Images)
נוכחותה של סוויפט ביציע באצטדיון ארואוהד בקנזס סיטי הפכה לשיחת היום בקרב אנשי ה-NFL. הכוכב הגדול והקוורטרבק של הצ'יפס פטריק מהומס, שמסר לקלסי את הכדור לטאצ'דאון, התייחס לכך לאחר המשחק: "טראוויס אמר לי ברגע האחרון שהיא תגיע למשחק. לא היה ברור אם הוא אומר את זה ברצינות או לא. הוא אמר את זה בצורה כל-כך רגועה ואדישה".
מהומס גם נשאל על כך שמצא את קלסי לטאצ'דאון במחצית השנייה: "הרגשתי לחוץ ופחדתי למסור לו לטאצ'דאון. ידעתי שאני צריך למצוא אותו. נראה לי שהוא רצה להגיע לאנד זון באותה מידה שכל הסוויפטיז רצו".
3 צפייה בגלריה
הטייט אנד של קנזס סיטי צ'יפס טראוויס קלסי
הטייט אנד של קנזס סיטי צ'יפס טראוויס קלסי
"התפיסה הטובה ביותר שלו". טראוויס קלסי
(David Eulitt/Getty Images)
קלסי דיבר בפודקאסט של אחיו עוד בחודש יולי על רצונו לפגוש את סוויפט, ובתחילת חודש ספטמבר החלו לרוץ שמועות על כך שהשניים ביחד. "זרקתי את הכדור למגרש שלה", אמר קלסי בריאיון לתוכנית טלוויזיה בארה"ב שבוע שעבר. "אמרתי לה 'ראיתי אותך מופיעה באצטדיון ארואוהד, עכשיו תורך לבוא לראות אותי משחק באצטדיון הזה, כדי לבדוק מי מופיע טוב יותר".
הטירוף סביב סוויפט לא עצר רק באנשי קנזס סיטי. גם מאמן ניו אינגלנד פטריוטס, ביל בליצ'יק, התייחס למערכת היחסים בין הכוכבת לקלסי: "הייתי אומר שלקלסי היו הרבה תפיסות חשובות בקריירה שלו, אבל זו בהחלט הגדולה מכולן".