קראתי כאן ב"קיק" כתבה בה הגולש מאשים את שחקני מכבי ת"א במצב העגום של הקבוצה באירופה, מסמן את מי שצריך לשחרר, וכולל ברשימה גם את המאמן. ואני אומר שזה לא מתאים לתמונה הכללית.
כפי שטענתי בעבר, המאמן זה 90 אחוז מהקבוצה, אבל מה אם הוא לא מקבל את מה שהוא רוצה? והשנה האחרונה, תחת הקורונה, היא באמת עונת המלפפונים החמוצים של מכבי ת"א. מי שבאמת צריך לשחרר זו ההנהלה הנוכחית, שנותנת רוח גבית לניקולה וויצ'יץ'.

1 צפייה בגלריה
סקוטי ווילבקין מאוכזב
סקוטי ווילבקין מאוכזב
סקוטי ווילבקין מאוכזב
(צילום: עוז מועלם)

הבנייה של הקבוצה הייתה מועדת לכישלון מראש, עם שחקנים מועדים לפציעות כמו עומרי כספי, אות'לו האנטר, ג'ון דיברתולומאו ויובל זוסמן, כשלצידם טירונים באירופה ושחקנים כמו טיילר דורסי ואלייז'ה בראיינט שהולכים לאיבוד במהירות, בלי רכז ומנהל משחק, ושחקן מוביל כמו סקוטי ווילבקין שכל מהלך שלו נלמד כבר מזמן ע"י כל הקבוצות באירופה, נסגר בקלות ומתחמם רק בשלבי הסיום של המשחק.
אז אתם יודעים מה? הציון שלי לשחקנים גבוה. המאמן חדל פירעון. ולהנהלה? הציון שלי, בטח ניחשתם, הוא אפס. חבל שאת ההנהלה אי אפשר לבחור בבחירות. חבל שהאוהדים לא יכולים לקבל מנדט בלתת יד בבחירת שחקנים, כי אנחנו נותנים את חלקנו מהיציע ברכישת כרטיסים, מינויים ומרצ'נדייז. אנחנו תמיד שם בשביל מכבי, אבל מכבי לא תמיד שם בשבילנו.
ולחשוב עוד שהיו כאלה שהמשיכו לרכוש מינויים כשהכל היה סגור, במבט קדימה, כדי לעזור כלכלית לקבוצה. הגיע הזמן שזה ייפסק - אנחנו לא משלמים ממיטב כספנו בכדי שישפילו אותנו באירופה, ויזללו לנו את הלב בלי מלח.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.