משחק ידידות נגד ברצלונה זה יפה ונחמד, ובוודאי יעזור להנהלת הקבוצה במכירת המינויים לעונה הקרובה, אך ללא חיזוק מאסיבי של הסגל והכנה ראויה, בית"ר ירושלים תמשיך לדשדש. משה חוגג והנהלת הקבוצה חייבים להעלות הילוך בכל הקשור לשחקני רכש, וללא השקעה משמעותית של הבעלים, המצב ילך ויחמיר.
עד כה חוגג ואלי אוחנה עסקו בעיקר בשחרור שחקנים, ולאחר הכישלון בעונה שעברה ברור לכולם שהחיזוק הכרחי יותר מתמיד.
1 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(צילום: עוז מועלם)
זכותו של חוגג להחליט כמה כסף להשקיע, בוודאי לאחר שבשלוש העונות האחרונות הוא שם סכומי עתק, אבל אי אפשר להיות בעלים של מועדון כבר בית"ר ולא להשקיע כלל. המלחמה בלה פמיליה לא יכולה לבוא על חשבון הקבוצה. רובו המכריע של הקהל רוצה לראות קבוצה טובה שתילחם על המגרש ותציג כדורגל אטרקטיבי. בקצב הזה, חוגג לא יקבל שקט מהיציעים, ורק בניית קבוצה איכותית תביא לו תמיכה רחבה מהקהל ותסייע לו במאבק נגד הקומץ הגזעני.
בית"ר זקוקה באופן דחוף לבלם בכיר, מגן ימני, קשר אחורי, ולפחות עוד שלושה שחקני התקפה, וגם אם חוגג לא רוצה להשקיע סכומי עתק, היה לו בשוק הישראלי לא מעט שחקנים חופשיים, ולא כל כך יקרים דוגמת איתן טיבי, איתי שכטר, יואב הופמייסטר, שלומי אזולאי ורועי גורדנה.
הבעלים יכול היה להחתים אפילו חלק מהשמות הללו ובסכומים שפויים וללא דמי העברה, אך הוא בחר שלא לעשות זאת.
השוק הישראלי הצטמצם עד מאוד והשמות שעוד נשארו רלוונטיים הם אבי ריקן ואנתוני וארן, שגם הם יכולים להגיע ללא דמי העברה ובשכר סביר, אך כמובן שהשמות הללו לא מספיקים – בית"ר חייבת להנחית שחקנים בכירים.
מהסגל הנוכחי נותרו איתמר ניצן, אוראל דגני, אביאל זרגרי ויאנקוביץ', ואליהם הקבוצה חייבת לצרף לפחות ארבעה שחקני רכש – אחרת הכישלון של העונה הקודמת יחזור.
ימי החסד של ארווין קומאן לא יהיו רבים, הוא יצטרך לעמוד על כך שהקבוצה תתחזק בשחקנים מוכחים ולא בכאלה שלא ישדרגו את הסגל.
אלי אוחנה קיבל את תפקיד המנהל המקצועי, למרות שבכל העונות האחרונות הוא היה חלק מרכזי בכל מינוי של מאמן וגם בהגעה של שחקנים. ההבדל הוא שהפעם אוחנה יצטרך לתת את הדין בפניי חוגג בסוף העונה האחרונה בחוזה שלו. משחק הראווה היוקרתי שיביא לטדי את ברצלונה ומסי זה באמת אירוע יפה לפתיחת העונה, אך הקהל צמא להצלחה במסגרת הליגה, וחוגג חייב להבין שלהחזיק מועדון כמו בית"ר ירושלים מצריך השקעה גדולה, ומה שיביא לו קהל רב ליציעים זו רק קבוצה אטרקטיבית על הדשא ולא משהו אחר.
משה חוגג חייב להעלות הילוך ולהנחית בבית"ר ירושלים שחקנים שבאמת ישדרגו את הקבוצה, בניית קבוצה חזקה תלכד את הקהל סביב המועדון ותנטרל את כל רעשי הרקע.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.