המחזור החמישי בליגת העל בכדוריד ננעל היום (שישי).
מכבי ראשל"צ - הפועל ראשל"צ 28:29
הצהובים של ג'ו מתתיה הגיעו לדרבי הראשוני במצב לא נוח, אחרי שני הפסדים (באשדוד וברמת השרון) ב-4 המחזורים הראשונים, ומנגד הפועל הגיעה במצב נהדר - כיחידה בליגת ווינר במאזן מושלם של 4 ניצחונות (3 מהם על חודו של שער), אבל בסיום - הפסד ראשון לאדומים, ועל חודו של שער, שכולו ניצחון שמכניס את מכבי ראשל"צ לעניינים.
כבשו למכבי ראשל"צ: סידי 10 שערים, אטמן 6, קראצ'יץ' 5, חדזימרוביץ' ושלם 3 כ"א, צח מלול וגיא גרא 1 כ"א. צ'נבסקי סיפק 15 מ-37 - 41 אחוז. טל אליוכין 1 מ-7. כבשו להפועל ראשל"צ: אסטרשפקין 7, רועי ליבגוט 5, סורקיס 4, גורמן ופריבאק 3 כ"א, פריבאניץ', בודנהיימר ושי נתן 2 כ"א. שוערים - תום שם טוב עם 12 עצירות מ-34 - 35%, אורון ברגיל 4 מ-8 - 50 אחוזים.
1 צפייה בגלריה
הדרבי בין מכבי ראשון לציון לבין הפועל ראשון לציון
הדרבי בין מכבי ראשון לציון לבין הפועל ראשון לציון
הדרבי צהוב
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
מ.כ חולון - הפועל חבל אילות 26:32
חולון עולה למאזן חיובי של 2:3 ניצחונות-הפסדים, וממשיכה במומנטום של הניצחון המרשים בנס ציונה (30:43) במחזור הקודם. אילות, שהשיגה ניצחון בכורה במחזור הקודם, סופגת את הפסדה הרביעי. הרבו להבקיע לחולון: לידור פסו 10, אור לוי 7, אבירן יוסף, תום ליבוב 3 כ"א. מילוש ראיצ'יץ' תרם 17 עצירות. הבקיעו לאילות: דרקו טודורוביץ 9, סטפן איליץ 8, דילן דרסמן ואנדי קוגן 3 כ"א.
הפועל ר"ג - מכבי קרית מוצקין 34:28
ר"ג רושמת הפסד חמישי, והיא היחידה בליגת העל ללא נקודות. במחצית הראשונה הייתה לה תקווה כשהיא הוליכה ביתרון של 2-3 שערים, אבל המחצית השנייה הייתה שייכת לקבוצה מהצפון - שרושמת ניצחון שלישי וממשיכה לכוון לעבר הבית העליון.

בחמישי

בני הרצליה - אס"א ת"א 29:38
השחקנים של דניאל לינדגרן עם פתיחת עונה טובה, ועם ניצחון רביעי ברציפות לאחר ההפסד על חודו של שער במחזור הפתיחה מול הפועל ראשל"צ. מנגד, אס"א עם הפסד רביעי רצוף מאז אותו ניצחון על חבל אילות במחזור הראשון. ניב צורף הצעיר במשחק שיא בקריירה - עם 12 שערים הוביל את הרצליה מ-13 ניסיונות. ניתן זהבי הוביל את מבקיעי אס"א עם 7 שערים, האחים אמיר ואייל זייפרט הוסיפו 6 ו-4 שערים.
הפועל קרית אונו - הפועל אשדוד 25:22
האלופה סימנה 'וי' בקרית אונו - ורושמת ניצחון רביעי מפתיחת העונה. אונו עם הפסד רביעי. מילוש סאביץ' עם 5 שערים הוביל את מבקיעי אונו, כמו ניבו לוי שסיפק את אותה מנה עבור אשדוד ואורן מאירוביץ שוב היה המצטיין בשער אשדוד עם 22 עצירות ב-50 אחוזים.
המחזור החל עם ניצחונה של רמת השרון על נס ציונה 24:32.