זה התחיל עם נבחרת הנוער שהגיעה עד גמר היורו, הנבחרת הצעירה שמראה התקדמות ורחוקה 90 דקות מעלייה לאליפות אירופה ועכשיו הנבחרת הבוגרת, שמשחקת עם לב ונשמה, ורחוקה שני משחקים מטורניר גדול. מה שמשותף לכל הנבחרות האלה זה האופי.
נבחרת הנוער הראתה חוזק וחוסן מול צרפת החזקה והסתכלה בלבן של העיניים לשחקני אנגליה. הצעירה השיגה תוצאה מצוינת כבר בשישי האחרון מול אירלנד במגרש לא קל. הנבחרת הבוגרת, שכבר שנים מחכה להצערה המתבקשת שלא קרתה, סוף סוף עוברת את התהליך הנכון. שון ויסמן הופך למוציא לפועל, דורון ליידנר מביא רוח רעננה וחוצפה חיובית וגבי קניקובסקי מוכיח שהוא ראוי ללבוש את המדים הלאומיים.
1 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת ישראל חוגגים: אלי דסה, דולב חזיזה, מיגל ויטור, אור דדיה
שחקני נבחרת ישראל חוגגים: אלי דסה, דולב חזיזה, מיגל ויטור, אור דדיה
שחקני נבחרת ישראל חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
עומרי גלזר הצדיק את הבחירה בו בשער על חשבונו של אופיר מרציאנו, ומעל כולם אלי דסה, שהציג את אחד המשחקים הכי טובים שלו בנבחרת למרות שרק לאחרונה נכנס לכושר בקבוצתו החדשה.
אחרי הרבה זמן אני יכול להגיד שאני מאמין בנבחרת שלי. סוף סוף הקהל מביע אמון בשחקנים וממלאים את האצטדיון. רוב השחקנים משחקים כמו כאלה שבאים לייצג את המדינה ולתת את הנשמה. זה מה שאנחנו רוצים לראות בנבחרת שלנו. שיטת המשחק של חזן מוכיחה את עצמה. ההרכב מאוזן והמאמן מגיב היטב למתרחש על הדשא ומבצע חילופים נכונים.
כשמנור סולומון ורמזי ספורי יחזרו מהפציעות, כשדור פרץ וסאן מנחם ישובו וכשאוסקר גלוך ודניאל פרץ יעלו כיתה מהצעירה, המצב רק ייראה טוב יותר. אבל עם כל הכבוד לצעירים, ערן זהבי חייב להיות בפלייאוף היורו, כשחקן שנולד למעמדים האלו. בניון וחזן חייבים לוותר על האגו ולפתור את המשבר עם גדול המבקיעים בתולדות ישראל.
שתהיה שנה מלאת הצלחות והמשכיות לנבחרת ולכדורגל שלנו.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.