המחזור השביעי בבית העליון בליגת העל בכדוריד נערך היום (שישי). א.ס רמת השרון ניצחה ב'בית מכבי' את האלופה מכבי ראשל"צ 31:34, הגדילה את היתרון מהמקום השני ל-6 נקודות והבטיחה את הפסגה בתום העונה הסדירה (ואת יתרון הביתיות שיכול ללוות אותה לגמר). הפועל ראשל"צ ניצחה את מכבי ת"א 32:38, והקטינה לנקודה בלבד את הפיגור בינה לבין האלופה שבמקום השני. שתי הראשוניות עוד ייפגשו במחזור האחרון ב'בית מכבי' - במשחק שיקבע את יתרון הביתיות בסדרה המסתמנת בין השתיים.
במשחק שהיה קרב ישיר על המקום הרביעי והאחרון שמוביל לפליאוף, סגנית האלופה הפועל אשדוד ומ.כ חולון נפרדו בשיוויון 35:35. חולון כבר הוליכה ביתרון של 4 שערים, אבל ניבו לוי השווה שתי שניות לסיום. חולון שבמקום הרביעי מקדימה את אשדוד בשתי נקודות. בבית התחתון - בני הרצליה וא.כ נס ציונה נפרדו בשיוויון 28:28. הפועל קרית אונו ניצחה בחוץ את מכבי קרית מוצקין 30:32. אס"א ת"א גברה על הפועל ר"ג 34:37
1 צפייה בגלריה
שחקן א.ס רמה"ש לאונרדו דה אלמיידה
שחקן א.ס רמה"ש לאונרדו דה אלמיידה
א.ס רמה"ש הבטיחה את הביתיות לאורך כל הפלייאוף. לאונרדו דה אלמיידה
(צילום: גלעד בוניס)
המחזור הבא יהיה מפוצל. רמה"ש והפועל ראשל"צ, שיתמודו בגמר הגביע, יקיימו את משחקי הליגה שלהן ביום שני (ה-1 באפריל): רמת השרון תארח את אשדוד, וחולון את הפועל ראשל"צ. משחק אחד בבית העליון יתקיים לפני כן, ביום רביעי (27 בחודש) - מכבי ת"א תארח את מכבי ראשל"צ. בבית התחתון - 3 המשחקים יתקיימו ביום רביעי הקרוב - נס ציונה תפגוש את מכבי קרית מוצקין. הפועל ר"ג את הרצליה וקרית אונו את אס"א ת"א.