כבר לפני יותר משנתיים כתבתי כי דני אבדיה צריך לעבור לסן אנטוניו ולשחק תחת המאמן המעולה גרג פופוביץ', אשר לאורך שנים פיתח וגידל שחקנים צעירים שהפכו לאולסטארים.
בוושינגטון לא היה בתקופת אבדיה מאמן כזה, שידע לנהל את הקבוצה ולהתאים את סגנון המשחק לסגל שעומד לרשותו. זה תמיד היה סגל בלתי מגובש, בו "סטארים" עבדו למען עצמם בלבד, סוליסטים, קלעים גדולים אבל לא קבוצתיים ולא כאלה שעזרו לצעירים מוכשרים כמו דני, רוי האצ'ימורה, קורי קיספרט ואחרים לצמוח ולהתעצם כשחקני NBA. גם כיום יש את קוזמה ופול, שניים מהזן האגואיסטי.

1 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן פורטלנד טריילבלייזרס ג'סטין מינאיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן פורטלנד טריילבלייזרס ג'סטין מינאיה
דני אבדיה
(Geoff Burke/Reuters)

עובדתית, בכל פעם ש"המחוננים" נעדרו, דני פרח והשפיע על המשחק, ובהתאם הנקודות שצבר. השנה זה קורה באופן די דומה לעבר, אבל דני, כשחקן ה"וותיק" ביותר בקבוצה, משחק עם ביטחון עצמי גדול, הפיק לקחים והוא פשוט מטריף את כל הקבוצות. הוא זוכה יותר ויותר למעמד אשר הוא ראוי לו, שחקן שיש מקום להתייחס אליו וליכולות שלו, והרשת מוכיחה זאת בסופרלטיבים - כמו החוזה עליו חתם, שתואר כ"גניבה" ומציאה. השיפורים בביצועים שלו, החדירות החזקות לסל וההטבעות הם פשוט תענוג לצופים. דני אבדיה הוא שחקן-שחקן, והשמיים הם הגבול עבורו.
נכון שבמצב היום דני הוא עמוד תווך של ממש בוושינגטון, ויש מצב שחבורת הצעירים בצירוף בחירה גבוהה בדראפט תביא לכך שתיבנה קבוצה עם אופי אחר שיוביל אותה לפלייאוף, אבל זה בתנאי שיהיה מאמן מנוסה שידע להפיק מהם את המקסימום. סיטואציה אחרת: דני פשוט נשלח לקבוצת פלייאוף אחרת או לסן אנטוניו. רק דמיינו את שיתוף הפעולה שלו עם וומבניאמה!! יכול להיות חלום לו ולכולנו.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.