״אנחנו באמת מתרגשים להתחיל עוד עונה, מרגישים את המחויבות והאחריות שיש עלינו". כך אמר היום (שני) מאמן הפועל ירושלים, אורן עמיאל, לקראת המשחק הראשון בקמפיין האירופי מחר (שלישי, 21:00) בבית מול קרשיאקה הטורקית במסגרת ליגת האלופות.
האדומים עברו קיץ לא פשוט עם השלמת סגל השחקנים בשלב מאוחר. רק בסוף אוגוסט הקבוצה הודיעה על החתמה משולשת של אנתוני בנט, ת'ון מייקר ושון קילפטריק, מה שפגע בעיקר בהכנות וביצירת הכימיה שדרושה לכל קבוצה חדשה.
3 צפייה בגלריה
אורן עמיאל
אורן עמיאל
"נתמודד מול קבוצה חזקה". אורן עמיאל
(צילום: יואב דודקביץ')
שחקניו של עמיאל פתחו את תקופת ההכנה עם ניצחונות על בני הרצליה והפועל גלבוע/גליל במסגרת גביע ווינר, אבל הודחו בחצי הגמר אחרי הפסד 81:65 למכבי תל אביב. לאחר מכן קיימו שני משחקי אימון מול הפועל חולון שהסתיימו בהפסדים.
עמיאל הוסיף: "אנחנו דרוכים לקראת המשחק שיש לנו מול קבוצה מאוד חזקה, אבל באים עם ביטחון עצמי גבוה. קרשיאקה היא קבוצה עם מסורת במפעל הזה. זאת קבוצה שבעונה שעברה הגיעה רחוק במפעל עם אותו מאמן ועם אותו בסיס שחקנים. קבוצה שיש לה המשכיות תמיד יש לה יתרון והשורשים שלה יותר חזקים. אני יודע מול מה אנחנו הולכים להתמודד, יש מקומות שאפשר לפגוע בהם וננסה ללכת למקומות האלה. הבית הזה מאוד קשה, מאוד תחרותי, כולם יכולים לנצח את כולם, ולכן מאוד חשוב איך אנחנו נכנסים לתוך המפעל הזה ובאיזו צורה. זה עשוי להגדיר את ההמשך".  
3 צפייה בגלריה
ווילי ורקמן ושון קילפטריק רוקדים
ווילי ורקמן ושון קילפטריק רוקדים
ווילי ורקמן ושון קילפטריק מקווים לרקוד מחר
(צילום: אורן אהרוני)
עמיאל התייחס לסגל השחקנים העומד לרשותו: "אני מרוצה מהסגל שיש לנו, אבל אנחנו עדיין צריכים לתאם ולעשות עבודה יותר טובה. אין פה נוסחאות קסם, יש פה עבודה יומיומית גם במשרד וגם על המגרש כדי שנוכל לשפר את הכדורסל שלנו בכל האספקטים. זה לא מדע מדויק, אין פה מקל קסמים שאפשר לעשות הוקוס-פוקוס. אנחנו עובדים, משפרים, משתדלים ומדברים בשעות של אימונים ו-וידאו, צוות שלם מאחורי הפרויקט הזה. אני מאוד מקווה שנעשה את ההתפתחות שלנו כקבוצה כמה שיותר מהר".
בירושלים ממשיכים להתעסק באפשרות העזיבה של אנתוני בנט, אודותיו פורסם לראשונה ב-ynet ספורט. בצוות המקצועי עדיין שוקלים את שחרורו, וההחלטה על כך תתקבל לאחר המשחק מול קרשיאקה, כשבינתיים יבחנו בקבוצה את שוק השחקנים החופשיים.
3 צפייה בגלריה
סורקין וזיו
סורקין וזיו
בירושלים עדיין שוקלים את שחרורו. אנתוני בנט
(צילום: אורן אהרוני)
עמיאל התייחס לנושא: "אנתוני בנט הוא חלק מהפועל ירושלים וככה אני מתייחס אליו כרגע. אין מה להרחיב בנושא לפני משחק. הוא כרגע בקבוצה ונשתמש בו כחלק מהתוכנית למשחק".