נבחרת הנוער של ישראל בכדוריד הבטיחה הערב (שני) מקומה בחצי גמר אליפות אירופה עד גיל 18 דרג ב' הנערכת בתל אביב, לאחר שגברה 25:28 (10:12) על גיאורגיה ועלתה למאזן 0:2 בבית המוקדם.
התוצאה הצמודה מעט מרמה, כי הנבחרת כבר הוליכה ביתרון 8 שערים במהלך המחצית השנייה. כבשו: בן גונן 7, אורי פלח 6, נועם סוסנה 5, אסף שרון 4, אסף סוכוליצקי 3 (מצטיין המשחק), אלירן מרקוביץ, עומרי נוסבאום וניצן שמאי 1. השוערים חלקו מחציות - ליאור שיין (בראשונה) וטל פלד (בשנייה).
1 צפייה בגלריה
נבחרת הנוער של ישראל בכדוריד מול גאורגיה
נבחרת הנוער של ישראל בכדוריד מול גאורגיה
ניצחון נינוח
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
ברביעי (19.00) תתמודד מול ליטא בקרב על המקום הראשון, שגם יקבע את הצלבות הפיינל־פור עם הבית המקביל. כזכור, הנבחרת שתסיים ראשונה בטורניר תזכה בצמד כרטיסים לאליפות העולם עד גיל 19 בשנה הבאה ולאליפות אירופה עד גיל 20 ב־2024.
המאמן אסף לוי: "זה לא המשחק שתיכננו. היו בו עליות ומורדות, ואנחנו חייבים להיות יציבים יותר. עכשיו צריך להתחיל להתכונן למשחק מול ליטא, וזו רמה אחרת ומשחק שיקבע על המקום הראשון וגם על זהות היריבה בחצי הגמר".
בנבחרות הזרות נשמו לרווחה מהידיעה של הפסקת האש אמש, לאחר החשש ששרר אצל חלקן מרגע הנחיתה בישראל בשבת. מתברר, שמלבד הולנד, אף אחד מהנבחרות לא פנתה בבקשה לשוב לארצה, אבל האיגוד האירופי והמסרים שהגיעו גם מאיגוד הכדוריד על הפסקת האש - הרגיעו וסיפקו את ההולנדים.