טריי יאנג הוא אחד השחקנים הטובים ב-NBA. הפלייאוף האחרון בו הציג רמה גבוהה מאוד של כדורסל הפך אותו ללא ספק לקונצנזוס בליגה הטובה בעולם. ועדיין, הרכז של אטלנטה לא קיבל זימון לנבחרת ארצות הברית לקראת האולימפיאדה. יאנג מאוכזב מאוד, והלילה (בין חמישי לשישי) החליט לעקוץ את מי שבחר לא לזמנו.
יאנג העלה לחשבון הטוויטר הרשמי שלו קטע וידאו מהסדרה "הריקוד האחרון" על מייקל ג'ורדן, בו אייזאה תומאס מספר על כך שלא זומן ל"דרים טים" ששיחקה באולימפיאדת ברצלונה 1992 מכיוון ש-MJ לא אהב אותו, וגרם לכל השחקנים האחרים להתנגד להגעתו.
2 צפייה בגלריה
טריי יאנג
טריי יאנג
טריי יאנג
(צילום: AFP)
הציוץ של יאנג
לא ברור למי בדיוק מהשחקנים רמז יאנג כשהעלה את הקטע הזה, אך אותה עקיצה הפכה לוויראלית וכל כלי התקשורת הגדולים בארה"ב כבר חוגגים עליו.
יש לציין כי נבחרת ארה"ב עדיין לא הודיעה מי יחליף את בראדלי ביל, שנכנס לפרוטוקול הקורונה, ולא יהיה בטוקיו. יאנג הוא כמובן מועמד לגיטימי, אך לא בטוח שהסרטון שהעלה משרת את האינטרסים שלו.
2 צפייה בגלריה
בראדלי ביל
בראדלי ביל
ביל. לא יהיה בטוקיו
(צילום: AFP)
יאנג קלע בממוצע 25.3 נקודות וחילק 9.4 אסיסטים בעונה הסדירה, והעלה את ההוקס לגמר פלייאוף המזרח תוך כדי שהוא משדרג את מספריו (28.8 נקודות ו-9.5 אסיסטים).
מכיוון שביל נופה מהסגל לאור מצבו, וג'רמי גרנט נכנס לפרוטוקול הקורונה, החליטו ראשי נבחרת ארה"ב לבטל את משחק ההכנה שתוכנן למחר מול אוסטרליה בלאס וגאס.