הערב מחכה לצהובים של מכבי ת"א אתגר גדול: משחק במילאנו, מול אחד מהמאמנים הגדולים בהיסטוריית הכדורסל האירופי, אטורה מסינה. מצד אחד, מילאנו מדורגת גבוה בטבלת היורוליג ולא הפסידה משחק בית באירופה מאז ה-30 בדצמבר. מצד שני, מכבי ניצלה את התקופה הממושכת ללא משחק יורוליג (מושבתת מאז ה-26 בינואר בגלל סגירת נתב"ג) כדי לשחק לא מעט בזירה המקומית, להשיג ניצחונות ליגה יפים ולעלות לגמר הגביע. האם מכבי תשבור את הרצף של מילאנו? אך ורק בדרך הזו:
הגנה: הצהובים יצטרכו להיות מפוקסים בהגנה נגד ההתקפות המסודרות של מסינה, ולסגור את הגארד קווין פאנטר, שמוביל את הקבוצה בנקודות (14.5 בממוצע למשחק).

1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
שחקני מכבי תל אביב
(צילום: אורן אהרוני)

שלשות: ווילבקין, דורסי, בראיינט, ג'ונס ודיברתולומאו - אלו הם הקלעים הראשיים של הקבוצה, וכאשר הם מפוקסים והשלשות שלהם נכנסות, מכבי ת"א יכולה להיות בלתי עצירה. ראינו זאת במופע של דורסי מול ריאל מדריד (30 נקודות), ולא מעט פעמים עם ווילבקין, גם בליגה וגם באירופה. מכבי חייבת אותם בשיאם.
איבודים: שחקניו של יאניס ספרופולוס מאבדים בממוצע 13 כדורים במשחק, ואסור לתת לזה לקרות מחר. מילאנו היא קבוצה מאומנת ומסוכנת, ורק מחכה שיעשו נגדה טעויות שטותיות.
הקרב לפלייאוף פתוח לגמרי, ומכבי עדיין יכולה להיכנס לשמינייה. נותרו עוד 12 משחקים לסיום העונה הסדירה, ומכבי צריכה לנצח לפחות ב-7 מהם כדי להגיע לשלב ההצלבה, ולנסות להעפיל לפיינל-פור לראשונה מאז 2014, עונת האליפות. מבחינת המאץ'-אפ, המשחק הקודם היה צמוד מאוד, אבל נגמר רע מאוד עבור מכבי: הצהובים כבר הוליכו ביתרון ארבע נקודות, פחות מחצי דקה לסיום, ועבירה של דיברתולומאו סידרה לפאנטר מהלך של ארבע נקודות שכפה הארכה בה מילאנו ניצחה. זה לא היה הפסד של יכולת, אלא בעיקר של חוסר מזל.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.