גור שטיינברג לא ימשיך בתפקידו כמאמן נבחרת הגלישה. המאמן האולימפי המעוטר החליט לסיים מיידית את תפקידו על עף שהוביל את יואב כהן למקום הרביעי באולימפיאדת טוקיו, ולמרות שהוא מחזיק בחוזה עד אחרי המשחקים בפריז 2024.
לאחר סיום משחקי טוקיו ניסה שטיינברג לקבל מנדט מחודש מיו"ר איגוד השייט, שי בובר במטרה להוביל את הספורטאים להישגים בדגם האולימפי החדש, ה-IQFoil. התנאים העיקרים לכך היו חידוש ההסכם והארכת תוקפו לאולימפיאדה נוספת, כלומר עד ללוס אנגלס 2028, וכן תמיכה משמעותית של ראשי האיגוד והוועד האולימפי.
1 צפייה בגלריה
יואב כהן, גור שטיינברג, שחר צוברי
יואב כהן, גור שטיינברג, שחר צוברי
גור שטיינברג עם יואב כהן ושחר צוברי
(צילום: אורן אהרוני)
"בשיחה שקיימתי היום עם יו"ר האיגוד התבשרתי שהוא אינו נוטה לחדש את תקופת ההסכם ושתמיכתו בי מצומצמת", אישר שטיינברג. "שי ואני סיכמנו כי בתקופה הקרובה אבחן הצעות נוספות מתחום הנדסת המחשבים בו עסקתי לפני 4 שנים, כך שנוכל להגיע לפתרון של יציאתי מהאימון ועזיבת האיגוד בהסכמה. אני משוכנע שאני משאיר אחריי שולחן נקי. אין איש מקצוע אמין אחד שלא יעיד על הדרך המרשימה בה הובלתי את נבחרת הגברים בארבע שנים האחרונות".
שטיינברג הוסיף: "הגענו לנבחרת מקצועית, הישגית וערכית מהטובות בעולם. ספורטאים חזקים ואנשי מקצוע מעולים. הייתי שמח להמשיך ולהוביל להצלחות בדגם ה-IQFoil החדש. אני יודע שזה תהליך של מספר שנים. הייתי מוכן להישאר בתפקיד רק אם היה לי ברור שיש לי גיבוי משמעותי שיאפשר לנבחרת להצליח".