יש שיגידו שהמזל שיחק לטובת הנבחרת שלנו ושמבחינת היכולת היא לא הכי הרשימה, אבל אחרי ההפסד המאכזב בלטביה בשבוע שעבר, ישראל עשתה את שלה עם 0:2 על סן מרינו - ובעזרת ה-1:2 של גרמניה בפולין הבטיחה את מקומה בפלייאוף העלייה לאליפות אירופה עד גיל 21.
הייתה הרגשה מוזרה במשחק בפ"ת. שער ראשון תוך פחות מדקה, 0:2 בדקה ה-14, ומשם עיסוק בתוצאה במשחק המקביל, ירידת מתח ויכולת פשוט פנטסטית של השוער היריב הובילו לכך שלא נכבשו עוד שערים. לא היה צורך בעוד, רק בכך שפולין לא תנצח. בגדול אפשר להגיד שהיכולת לא הייתה טובה בכלל, ושהנבחרת עלתה על המגרש במטרה לסיים את 90 הדקות בשלום ולהתעדכן. יחד עם זאת, חשוב להדגיש שהנבחרת עשתה קמפיין פנטסטי, ועצם ההגעה לפלייאוף זה משהו שהיא השיגה בזכות ולא בחסד. הרי היא פתחה בניצחונות חוץ בפולין ובהונגריה, לא דבר של מה בכך.

1 צפייה בגלריה
סוף פודגוראנו
סוף פודגוראנו
סוף פודגוראנו
(צילום: עוז מועלם)

וכעת, היא רחוקה בסך הכל 2 משחקים מהאירוע האמיתי - יורו 2023 שיתקיים ברומניה ובגיאורגיה. רק 180 דקות מתוחות ולחוצות, אולי קצת יותר אם לא תושג הכרעה בדרכים המקובלות, אבל זה ממש לא בשמיים. יריבות אפשריות בהגרלה כמו אירלנד, פינלנד ויוון לא עולות על הנבחרת של גיא לוזון (שהוביל אלון חזן לאורך זמן), ואפשר להשיג את הכרטיס. יש לנו שחקנים איכותיים, בטח אלו שהוקפצו לנבחרת הבוגרת ועשויים להקירא בחזרה כדי לסייע בהעפלה, ומספיק זמן להתכונן למשחקים בספטמבר.
נאחל לנבחרת שלנו בהצלחה במשחקים שנותרו, בתקווה שהיא תצא עם ידה על העליונה - כשביד עצמה יש את הכרטיס ליורו. אל אל ישראל!!
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.