הולגר רונה הדני בן ה-19 זכה היום (ראשון) בתואר השני בקריירה שלו. המדורג 27 בעולם ניצח 4:6, 4:6 את החמישי סטפנוס ציציפאס וזכה בטורניר שטוקהולם בשבדיה, מסבב ה-250 ATP. זה הניצחון השלישי של הדני הצעיר בקריירה מול יריב מהטופ 10 בעולם הניצחון השני שלו בשני משחקים מול ציציפאס אחרי שגבר עליו גם ברולאן גארוס ביוני. רונה יעלה אל המקום ה-24 בעולם.
"היה משחק מדהים מבחינתי", אמר בסיום רונה, "ידעתי שיהיה קשה, אבל ניסיתי לדבוק בתכנית המשחק שלי. הייתי צריך לשחק את הטניס הכי טוב שלי היום והצלחתי למצוא את הרמה הזו. אני מאושר. זה היה קרוב לשלמות".
2 צפייה בגלריה
הולגר רונה טניסאי דני
הולגר רונה טניסאי דני
אוהד לשחק נגד ציציפאס. רונה
(צילום: AFP)
פליקס אוז'ה עליאסים הקנדי זכה בטורניר אנטוורפן, גם הוא מסבב ה-250 ATP. אוז'ה עליאסים, המדורג 10 בעולם, ניצח 3:6, 4:6 את סבסטיאן קורדה האמריקאי (36) בשעה ועוד 23 דקות. זה התואר השני של הקנדי בשבועיים האחרונים.
לורנצו מוזטי (24 בעולם) זכה בטורניר נאפולי אחרי גמר כל-איטלקי ו-6:7 (5), 2:6 מול בן ארצו מתאו ברטיני (16 בעולם). "הייתה מערכה ראשונה קשה מאוד", אמר האיטלקי בן ה-20, "היה ארוך מאוד ובלי שבירות. מתאו לא היה ב-100% מבחינה פיזית, אבל הוא הצליח להילחם עד הסוף וזה היה לי קשה".
2 צפייה בגלריה
פליקס אוז'ה עליאסים טניסאי קנדי
פליקס אוז'ה עליאסים טניסאי קנדי
תואר שני בשבועיים. אוז'ה עליאסים
(צילום: EPA)