נבחרת הנשים של ישראל בהוקי קרח השיגה הערב (חמישי) ניצחון היסטורי במסגרת אליפות העולם, 1:4 על נבחרת בוסניה והרצגובינה, במשחקן האחרון בדרג ג'.
כל מי שהיה הערב בהיכל oneice arena בתנובות, לא יכול היה להישאר אדיש לנוכח השירה האדירה של שחקניות הנבחרת שעמדו בטקס הסיום מחובקות במרכז המגרש ושרו את ההמנון הלאומי, התקווה. הנבחרת שהפסידה בכל שלושת המשחקים הראשונים של הטורניר, פעמיים מול סרביה ופעם אחת מול בוסניה, עלתה אל הקרח נחושה להשיג ניצחון ראשון ולא לסיים את הטורניר במקום האחרון בבית.
1 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל בהוקי נשים
נבחרת ישראל בהוקי נשים
הישג נהדר. נבחרת הנשים של ישראל בהוקי
(צילום: נמרוד גליקמן)
הישראליות, שהפסידו ביום שני לבוסניה והרצגובינה בתוצאה 4:2, היו זקוקות לניצחון בהפרש של שלושה שערים, כדי לשמור על סיכוי לסיים את המשחקים במקום השני בבית, שכן מחר סרביה החזקה תשחק מול בוסניה וסביר מאוד שהסרביות ינצחו, כך שהחישוב הפנימי בתוצאות המשחקים בין ישראל לבוסניה, יקבע את הדרוג הסופי של הבית.
הוקי קרח הנשי בישראל נמצא ממש בחיתוליו. הנבחרת הוקמה בשנה שעברה ובארץ אין עדיין ליגה לנשים. הנבחרת משחקת כקבוצה במסגרת ליגת הסניורים של הגברים. באיגוד הוקי הקרח המתחדש כבר בנו תוכנית עבודה שמטרתה להגדיל את מספר הבנות שיצטרפו לענף מתוך כוונה לבנות כאן ליגת נשים וכמובן לקדם את הענף גם בזירה הבינלאומית. הניצחון הערב נותן הרבה רוח גבית לאנשי המקצוע של האיגוד.