טירוף הסופרבול הגיע לשיאו, ונראה שזה יהיה העיסוק העיקרי בארה"ב בימים הקרובים. אירוע הספורט הגדול במדינה איכזב במשך שלושה רבעים, אך הסיום הדרמטי, שכלל הארכה בסיומה קנזס סיטי צ'יפס ניצחה 22:25 את סן פרנסיסקו וחגגה אליפות שנייה ברציפות ושלישית בחמש השנים האחרונות, השכיח הכל.
שחקני הצ'יפס קרנו מאושר, אך מירב תשומת הלב - איך לא - הופנתה לנשיקה בין הטייט אנד של הזוכה הטרייה טראוויס קלסי לבין זוגתו, טיילור סוויפט. כוכבת הפופ, שחובבי הענף חששו שתגנוב את ההצגה, אכן עשתה זאת, בטח לאור המשחק המאכזב שהתפתח. במהלך המשחק המצלמה התמקדה בה מספר רב של פעמים, תוך כדי ניתוחים של הבעות פניה.
3 צפייה בגלריה
הקוורטרבק של קנזס סיטי צ'יפס פטריק מהומס
הקוורטרבק של קנזס סיטי צ'יפס פטריק מהומס
בדרך להיות אחד הגדולים אי פעם. פטריק מהומס
(AP Photo/Ashley Landis)
3 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט עם שחקן קנזס סיטי צ'יפס טראוויס קלסי
טיילור סוויפט עם שחקן קנזס סיטי צ'יפס טראוויס קלסי
קיבלה הרבה זמן מסך. הנשיקה של סוויפט וקלסי בסיום
(Patrick T. Fallon / AFP)
אבל היה גם משחק, וכאמור הסיום הדרמטי השכיח את השיעמומון שקדם לו, ולמספר רגעים, גם את סוויפט. מעל כולם, בלט פטריק מהומס, הקוורטרבק של הצ'יפס, שעשה עוד צעד בדרך להפיכתו לאחד הקוורטרבקים הגדולים בהיסטוריה של הענף. הוא התחמם ככל שהמשחק התקדם, עד הכריע אותו בדרך לזכייה השלישית שלו בתואר ה-MVP של הסופרבול. מהומס מסר 333 יארד ב-34 מ-46, עם איבוד אחד, ועוד הוביל את הקבוצה בריצה עם 66 יארד נוספים.
יש לציין שהצ'יפס עברו עונה בינונית במונחים שלהם, ולפחות בשני מקרים היו אמורים לעוף הביתה - בשני הסיבובים הקודמים, במשחקי החוץ הקשים בבאפלו ובבולטימור. זה לא הזיז להם, ובמיוחד למהומס.

בדרך לעקוף את בריידי?

כאמור, ההופעה של מהומס סידרה לו את תואר ה-MVP בפעם השלישית בקריירה שלו, ובכך הוא נכנס לרשימה אקסקלוסיבית עם עוד שני כוכבי על - טום בריידי (שהוכתר כמצטיין של הספורבול חמש פעמים) וג'ו מונטנה, שצפה בתסכול מהיציע בקבוצתו האהובה מפסידה.
למעשה, מהומס בן ה-28 עוקף את בריידי בכל הקשור למה שהשניים השיגו עד גיל זה. כשבריידי היה בן 28 היו באמתחתו שלוש זכיות בסופרבול (כמו מהומס), שתי זכיות בתואר ה-MVP באירוע השיא של ה-NFL (לעומת שלוש של מהומס) וללא זכיות בתואר המצטיין של העונה הסדירה (מהומס עם שתיים). מעבר לכך, למהומס יש יותר ניצחונות בעונה הסדירה מבריידי כשהיה בן 28, יותר ניצחונות בפלייאוף ויותר הופעות בסופרבול.
"היינו ממוקדים אך ורק בניצחון", אמר מהומס בסיום. "ברגע שהמשחק הגיע להארכה, לא היינו מוכנים לתת לזה לחמוק מאיתנו. זו התרבות שלנו, ואני הוכנסתי אליה. כל החלקים בקבוצה הזו הותאמו בצורה מושלמת והמאמן, אנדי ריד, הוא המנהיג האולטימטיבי. הוא דוחף אותי כל הזמן להיות טוב יותר. אני גאה בצורה בה החברים שלי לקבוצה נלחמו היום. נקווה להבא שלא ניכנס לפיגור כזה ושנעשה את זה יותר קל".
קלסי, שהיה טוב מאוד גם הוא ותפס 93 יארד במהלך המשחק, החמיא למהומס: "יש לבחור הזה קסם ביד הימנית. אני חושב שבשלב זה אני כבר לוקח את הדברים שהוא עושה כמובן מאליו, אבל אני יודע שהוא נעול על הניצחון בכל שלב של המשחק, לא משנה מה התוצאה או כמה זמן נשאר".
אגב, בסיום המשחק, קלסי צרח למיקרופון את "ויוה לאס וגאס" של אלביס, בהתייחסות לעיר בה נערך המשחק. העיקר שטיילור קיבלה עוד קצת זמן מסך.