מרקו בלבול גיבש במשך שבועות את הסגל לשני משחקי ההכנה מול גרמניה ורומניה. רגע אחרי הפיצוץ על רקע הדרישה של יוסי בניון להחזיר את דניאל פרץ לנבחרת הצעירה, מתברר שהמנהל המקצועי תפס פיקוד ומיד שינה חלק מהזימונים.
אחרי שהגיע למסיבת העיתונאים, בה הסביר את החלטתו והציג את גרסתו, מיהר בניון לבית הנבחרות בשפיים לשיחה עם המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות, ילה חוס, שבמהלכה קיבל את האור הירוק לבחור במאמן נבחרת הנערים, גדי ברומר, כמי שיעמוד על הקווים במשחקי הידידות. הסגל של בלבול אמור היה להתפרסם בסמוך למסיבת העיתונאים שתוכננה לחמישי ב־12 בצהריים, יחד עם הצוות המקצועי הכולל בין היתר את אלון חרזי ופול גרובס, אלא שעזיבת המאמן הזמני דחתה את הפרסום לשעות הלילה המאוחרות.
2 צפייה בגלריה
יוסי בניון
יוסי בניון
יוסי בניון. תפס פיקוד מיידית
(צילום: יובל חן)

המחאה של קליימן

לפחות חמישה שינויים ביצע בניון בהשוואה לסגל המקורי. בעמדת השוער, בלבול שיבץ את דניאל פרץ יחד עם אופיר מרציאנו ועומרי גלזר. בניון הכניס במקומו של פרץ את איתמר ניצן, שנמצא בכושר גרוע בבית"ר ירושלים. מי שמאוד לא אהב את ההחלטה הוא שוער וולוס היוונית, בוריס קליימן, שהגיב עם אימוג'י מקיא ברשתות החברתיות.
עוד מרוויח הוא המגן המחליף של מכבי ת"א, מאור קנדיל, שזומן על חשבונו של אור דדיה מהפועל באר־שבע. שינוי נוסף של בניון היה צירופו של בלם בית"ר, אוראל דגני, שנמצא גם הוא בתקופה לא טובה, במקום איתן טיבי מבאר־שבע, שהיה ברשימה של בלבול, כמו גם אייל גולסה (בניון החליט להחליפו באביב אברהם ממכבי נתניה).
2 צפייה בגלריה
בוריס קליימן מאוכזב
בוריס קליימן מאוכזב
בוריס קליימן. היה עצבני
(צילום: אבי רוקח)
בלבול גם סיכם עם חלוץ ויאדוליד שון וייסמן שיגיע למרות הפציעה, אולם בסגל של בניון הוא לא הופיע ואת מקומו תפס דין דוד ממכבי חיפה. גם תאי בריבו לא היה אמור להיות מזומן על ידי בלבול, שבסביבתו אמרו: "מדהים שיש איש מקצוע שהכין נבחרת עם הכוורת שלו, בחר בשיטה של 3:4:3, על פי זה זימן את השחקנים, ואז ביום אחד רבע מהסגל שונה".
עוד מתברר כי קפטן המשנה, ניר ביטון, ישוב לסקוטלנד אחרי המשחק בגרמניה ולא יגיע ארצה לקראת רומניה בשל סיבות אישיות.