נשיא מכבי חיפה יעקב שחר טס היום (חמישי) בחשאי במטוס פרטי לאיחוד האמירויות על מנת לנסות לסכם חסות ענק למועדון עם חברת התעופה איתיחאד, הספונסרית של אלופת אנגליה מנצ’סטר סיטי. לאחר הפרסום ב-ynet, מכבי חיפה אישרה כי שחר טס לאיחוד האמירויות.
מדובר בחברת התעופה הלאומית של אבו דאבי, שהבעלים שלה הוא נשיא האמירויות והאמיר של אבו דאבי, השייח חליפה בן זייד אל-נהיאן שנחשב לאחד המנהיגים הערבים הבולטים ביותר. הונה של המשפחה מוערך בלמעלה מ-150 מיליארד דולר. חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי היא הספונסרית של מנצ'סטר סיטי והאצטדיון של הקבוצה נושא את שמה.
2 צפייה בגלריה
יעקב שחר
יעקב שחר
יעקב שחר. בדרך להסכם חסות ענק
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
ז'ואו קאנסלו ואילקאי גנדוגאן
ז'ואו קאנסלו ואילקאי גנדוגאן
שחקני מנצ'סטר סיטי עם החסות של איתיחאד
(צילום: EPA)
שחר יצא במטוס הפרטי יחד עם סגנו עוזי מור, המנכ"ל אסף בן דב והמנהל המקצועי גל אלברמן, על מנת להיפגש עם ראשי חברת התעופה בדרך לסיכום על הסכם חסות בסך מיליוני אירו, שצפוי לשנות לחלוטין את מאזן הכוחות בכדורגל הישראלי.
שחר ינצל את הגעתו גם לביקור אצל קבוצת הכדורגל אל עין, עימה הגיע לסיכום לשיתוף פעולה. גורמים המעורבים במו"מ אישרו את הפרטים. ממכבי חיפה נמסר: "ראשי קבוצת "מאיר" חברה למכוניות וראשי מכבי חיפה, טסו אתמול לאיחוד האמירויות לפגישה עם מקביליהם מקבוצת אל עין. הפגישה נדחתה בשל מגפת הקורונה ונועדה לממש את הסכם שיתוף הפעולה בין המועדונים. מחר יהיו אורחי הקבוצה במשחקם מול אל אורובה ומשם ישובו לישראל".