זה לא סוד שוויניסיוס ג'וניור (או ויני כפי שהוא מכונה לעתים) הוא שחקן מוכשר. אבל לפעמים נדרש משחקן עם כישרון להראות שהוא לא סתם מוכשר - אלא הדבר האמיתי. זה התהליך שהוא עובר באחרונה.
מעטים זוכרים שוויניסיוס בן ה-21 שיחק לפני כ-3 שנים בקבוצת המילואים של ריאל מדריד. ארבעה שערים ב-5 משחקים הספיקו להוכיח שחובה לשדרג אותו לקבוצה הבוגרת. הוא עלה אליה בהפסקה הקצרה שבין שתי הקדנציות של זינדין זידאן. בשלוש עונותיו הוא זכה ב-3 תארים, העיקרי שבהם אליפות ספרד בשנת 2020, אבל ממוצע של 5 שערים בשנה הוא ממש מעט עבור היורש המיועד של ניימאר.

1 צפייה בגלריה
ויניסיוס ג'וניור חוגג
ויניסיוס ג'וניור חוגג
ויניסיוס ג'וניור חוגג
(צילום: getty images)

השנה יש לו כבר חמישה ב-6 הופעות. רואים שקרלו אנצ'לוטי, המאמן שחזר לסיבוב נוסף, רוצה ומצליח להפעיל אותו לצד קארים בנזמה, שקרוב כבר יהיה בן 35. בכלל, ריאל נראית פי כמה יותר טוב בהתקפה איתו, וכאן עולה השאלה אם בכלל צריך את קיליאן אמבאפה? ואם כן, האם יסתדרו? בכל מקרה, מדובר בסוגיה עתידית. בינתיים, הקבוצה ראשונה בספרד וביכולתה הנוכחית מסוגלת לזכות באליפות - ואולי גם תיקח את ליגת האלופות - למרות שסוכנויות הימורים בינ"ל מציבות אותה רק במקום השישי. כלומר, סיכוי לא מאוד גבוה.
יעד נוסף של ויניסיוס, חשוב גם הוא, הוא לתקוע יתד בנבחרת ברזיל. עד כה, יש לו שישה משחקים ללא כיבושים. מאמן ברזיל צ'יצ'י מעדיף בינתיים את רוברטו פירמינו, רישרליסון, גבריאל ז'סוס, אברטון וניימאר. אבל דברים משתנים. חובת ההוכחה היא על ויניסיוס, נציג הדור החדש בנבחרת הסמבה. מן הראוי שאם ימשיך ביכולתו הטובה, הוא יקבל במה במוקדמות המונדיאל וכנראה שגם בטורניר עצמו. שחקנים טובים לוקחים כל הזדמנות ולא מביטים לאחור בזעם.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.