אני נוטה להקשיב לפודקאסטים שעוסקים ביורוליג בכלל ובמכבי ת"א בפרט. כשאמירות חוזרות על עצמן באופן קבוע בגלל טעויות שחוזרות על עצמן באופן קבוע, זו כנראה בעיה... בחודש וקצת האחרונים יש מספר טעויות שחוזרות על עצמן במכבי, וכנראה המשבר רק מחריף, אולי כי לא קל לתקן.
טעות 1: אחד הפרשנים טוען ואומר שעודד קטש אף פעם לא מחליף את כל החמישייה ביחד, ותמיד משאיר שניים מהבכירים על המגרש. בכל פעם החילופים האלו עושים נזק שהולך וגדל בכל משחק - מה שאומר שהספסל של מכבי פשוט לא נותן תפוקה ראויה. אין פוקסים, מה לעשות.
1 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
עודד קטש
(צילום: EPA/ANDREJ CUKIC)

טעות 2: ווייד בולדווין ולורנזו בראון? לא ברור מה קורה שם. האיזון העדין הופר, בכל פעם מישהו אחר היה פצוע, ועכשיו מה? נראה שההצלחה של השנה שעברה עלתה לראש של בולדווין וזה משפיע עליו לא טוב. לגבי בראון - כל הנתונים בירידה. תזכירו לנו למה הוא הוחתם מראש קדימה?
טעות 3: מה קורה עם בונזי קולסון? משחקן מוביל שאוגר נקודות בכל מיני דרכים, הוא חזר עשרה צעדים לאחור. שוב עומד בפינה ומחכה. למי הוא מחכה בדיוק? הכדורים לא מגיעים.
טעות 4: קבלת ההחלטות של השחקנים באופן כללי אינה טובה. אם זה לא עובד זה לא יעבוד, ולכן, למרות המצב, צריך לבדוק אם ניתן להחליף שחקנים או להוסיף עוד שחקן שיביא קשיחות בהגנה ובהתקפה ונקודות?
טעות 5: יכול להיות שקטש צריך להבין שמיצה את התפקיד ולקחת אחריות. לקחת אחריות , אם איבדת את חדר ההלבשה שלך זה אומר הרבה. נכון, זו תקופה מורכבת, גם ברמה האישית, אבל כנראה שכל מאמן אחר היה מסיים את דרכו בסיטואציה הזו אם לא היו קוראים לו עודד קטש.
אז לאן כל זה מוביל? מכבי כמועדון לא יודעת לקבל החלטות בזמן, בדיוק כמו המאמן שלה, ולכן הם יפסידו שלושה משחקים נוספים ביורוליג ויידרדרו למקום ה-12, ומשם כבר נספור את קיצנו לאחור. לכן, שחקנים שחלמו על חוזים משודרגים במקום אחר או במכבי יכולים לשכוח מזה. נכון, זו עונה מורכבת, אין בית, אין קהל, אבל בכל זאת מכבי, לא?
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.