קונסטנטין קולצוב, שחקן נבחרת בלארוס בהוקי קרח לשעבר ובן זוגה של אלופת אוסטרליה בטניס ארינה סבאלנקה הלך הלילה (בין שני לשלישי) לעולמו בגיל 42 בלבד. סיבת מותו עדיין לא פורסמה.
קריירת ההוקי של קולצוב נמשכה 18 שנה, מתוכה הוא שיחק שלוש שנים בליגת ההוקי הטובה בעולם, ה-NHL, בפיטסבורג פינגווינס (2002-2004 ו-2005/6). הוא ייצג את נבחרת בלארוס בשתי אולימפיאדות חורף (2002 ו-2010) וזכה באליפויות בליגה הרוסית והבלארוסית. את ההודעה על מותו פירסמה הקבוצה בה הוא משמש עוזר מאמן, סלבאט יואלייב הרוסית.
2 צפייה בגלריה
שחקן ההוקי קונסטנטין קולצוב, שמת בגיל 42
שחקן ההוקי קונסטנטין קולצוב, שמת בגיל 42
סיבת המוות עדיין לא פורסמה. שחקן ההוקי קונסטנטין קולצוב, שמת בגיל 42
(AP Photo/ Sergei Grits)
2 צפייה בגלריה
סבאלנקה
סבאלנקה
חוותה טרגדיה נוספת. סבאלנקה
(צילום: Patrick Smith/Getty Images)
"בצער רב, אנו מודיעים על מותו של עוזר המאמן ושחקנה לשעבר של הקבוצה, קונסטנטין קולצוב", נכתב בהודעה של הקבוצה. "הוא היה אדם חזק ומלא שמחה ואהוב על חבריו לקבוצה, הקולגות והאוהדים. שמו חקוק לעד בהיסטוריה של המועדון".
בזמן מותו, שהה קולצוב במיאמי לצד סבאלנקה, שמתכוננת לטורניר שיתקיים בעיר. הוא ליווה את הטניסאית למרבית הטורנירים בהם השתתפה מאז שהפכו להיות זוג, כולל באליפות אוסטרליה בינואר האחרון, בה היא זכתה.
מותו של קולצוב הוא טרגדיה נוספת שחווה הטניסאית. לפני חמש שנים, הלך לעולמו אביה של סבאלנקה, סרגיי סבאלנקו, שהיה בעצמו שחקן הוקי קרח, ומת בפתאומיות בגיל 44.