אחד מכוכבי נבחרת הנוער, רוי רביבו, צפוי לשחק בעונה הבאה בליגת העל - בהפועל חדרה. רביבו, שעלה הקיץ לסגל הבוגרים של מכבי ת"א, יושאל לעונה אחת.
בנו של חיים רביבו נחשב לאחד הטאלנטים הגדולים ממחלקת הנוער הצהובה ובימים אלה הוא אחד הברגים המרכזיים בהצלחת נבחרת הנוער באליפות אירופה. ישראל מדורגת במקום השני בבית 2 עם 4 נקודות מ-6 אפשריות ובשבת (21:00) תתמודד מול אנגליה, במשחק בו יוכרע אם הנבחרת תעפיל לראשונה בתולדותיה לחצי גמר היורו ותבטיח כרטיס למונדיאליטו באינדונזיה.
2 צפייה בגלריה
רוי רביבו
רוי רביבו
בדרך לחדרה. רביבו
(צילום: Seb Daly - UEFA via Sportsfile)
אוסקר גלוך בן ה-18, שמפגין גם כן יכולת מצוינת עם נבחרת הנוער ביורו, עשוי לעזוב את קריית-שלום כבר הקיץ. אספניול הספרדית מוכנה לשלם 4.5 מיליון אירו עבורו, הצעה שעל-פי נציגיו נדחתה על ידי מכבי שמעוניינת בתג יציאה גבוה הרבה יותר.

מקורבי זהבי: "זו ההחלטה הקשה בקריירה שלו"

במכבי ת"א ממשיכים להמתין להחלטתו של ערן זהבי ומעריכים כי בסופו של דבר ישחק בקבוצה ולא בבוטפוגו הברזילאית. כפי שנחשף ב"ידיעות אחרונות" ו-ynet עוד בחודש פברואר האחרון, בעלי מכבי ת"א, מיץ' גולדהאר, הציע לקשר חוזה לשנתיים שמוערך בכמיליון דולר לעונה, כולל מענקים, תפקיד ניהולי/מקצועי אחרי שיפרוש, וכן שיתוף פעולה שיווקי כמקובל אצל כוכבים גדולים באירופה - אחוזים ממכירת מרצ'נדייז.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ממשיכים לחכות להחלטתו. זהבי
(צילום: EPA)
"הוא רק צריך להחליט לקחת את העט ולחתום", אמרו מקורביו. "זו ההחלטה הכי קשה בקריירה שלו. הוא בעצמו כבר בחר כמה פעמים באחת הקבוצות וחזר בו מההחלטה. יש פה הרבה משתנים".