מכבי תל אביב רוצה לראות בעונה הבאה את המאמן הספרדי צ'אבי פסקואל על הקווים, אבל כרגע נראה שזה לא יקרה, כי קבוצתו הנוכחית זניט סנט פטרסבורג, בה הוא חתום לשנתיים נוספות, לא מעוניינת לשחרר אותו מהחוזה שלו.
בשיחה עם ynet סוכנו האישי של פסקוואל, ואדים מיכאלבסקי אמר: "זניט לא הסכימה לשחרר את צ׳אבי, זה לא קשור למכבי ת״א, הוא נמצא בחוזה תקף עם זניט, נכון לעכשיו התשובה היא סופית".
1 צפייה בגלריה
צ'אבי פסקואל פנאתינייקוס
צ'אבי פסקואל פנאתינייקוס
צ'אבי פסקואל. כרגע לא יגיע למכבי
(צילום: EPA)
מכבי ת״א הציעה לספרדי חוזה לשנתיים כולל אופציה לעונה נוספת במעל מיליון אירו לעונה, הסכום הכי גבוה שהמועדון הצהוב החליט להשקיע על מאמן. בין הקבוצה הרוסית לפסקואל התקיימה פגישה בנושא על מנת לדון בהצעה של מכבי ובאפשרויות שעומדות לשני הצדדים, בה לבסוף הוחלט שהם לא מתכוונים לשחררו.
פסקואל (49) שזכה בשבוע שעבר עם זניט באליפות היסטורית ב-VTB על חשבון צסק"א מוסקבה, הוזכר כבר תקופה ארוכה כמי שעשוי להיות זה שיחליף את אבי אבן על הקווים בהיכל מנורה מבטחים. אך הבעיה המרכזית הייתה שהוא מחזיק בחוזה מובטח בקבוצה הרוסית, ומלבד סכום שכרו הכבד, במכבי ת"א יצטרכו גם לשלם פיצוי גבוה להתרת הסכום שכרגע עומד על מעל ל-2 מיליון אירו.
פסקואל צפוי להרוויח העונה מעל למיליון אירו בקבוצה הרוסית, אך מה שגרם לו להתלבט לגבי הישארותו היה העובדה שהקבוצה לא צפויה לשחק במפעל היורוליג. כזכור, הקבוצות הרוסיות - קאזאן, צסק"א מוסקבה וזניט - הודחו העונה מהיורוליג בשל הפלישה של מדינתם לאוקראינה.