למה להעניש את הקבוצות, ולא את האוהדים, שבעצם רובם באו ליהנות מהכדורגל והחוויה ולא לחפש לעשות בלגן? פשוט מאוד: אם זה לא חוקי לזרוק אבוקות, להבהיר מראש בכל אמצעי המדיה ובאצטדיון כמובן, שכל מי שיזרוק אבוקה, ייענש. העונש הצפוי, מאסר בפועל! הייתי ממליץ על שנה בפועל. אין לי ספק שאחרי שהראשון ייעצר, התופעה הבזויה והמסוכנת הזו תיגמר.
בקונצרטים או בכל הופעות, כשיש התפרעויות, אם יש, מענישים את הקהל? מענישים את מארגני המופע? לא! עוצרים את המתפרעים. אין שום סיבה שהקבוצה תיענש אם האוהדים מתפרעים. בשביל זה יש אבטחה. גם למה לזרוק אבוקות ולסכן חיים? נכון, זה מוסיף לתפאורה, אך מסכן את כל מי שנמצא באצטדיון. בסוף זה ייגמר במוות! וזה בהחלט מתקרב לכך. אבל רק כשיקרה האסון, כולם יתעוררו!

1 צפייה בגלריה
אבוקה שנזרקה למגרש במשחק של מכבי נתניה נגד הפועל באר-שבע
אבוקה שנזרקה למגרש במשחק של מכבי נתניה נגד הפועל באר-שבע
אבוקה על הדשא
(צילום: יאיר שגיא)

אז חוק זה חוק. ולכן כל אחד יידע שאם הוא ישליך אבוקות, הוא מיידית יישלח למאסר! לא הורדת נקודות, לא סגירת יציעים וכו'. למה להרוס לאוהדים את החוויה בגלל חוליגנים שמחפשים רק איך לעשות בלגן? למה לפגוע בגורל האליפות/ירידת הליגה של הקבוצות? פשוט מאוד! יש מצלמות. לעצור את העבריינים. ולהעיף אותם לכלא. רק ככה כולם ילמדו.
לכל מקבלי ההחלטות: במקום להפחית נקודות לקבוצות, תקבלו יותר נקודות זכות אם האוהדים ייעצרו ולא ייכנסו יותר למגרשים. ואם כבר לא להיכנס למגרשים, גם זה יכול להיות אחד מהסעיפים. פשוט לא לאפשר להיכנס למגרשים למשך שנים, אז נראה את האמיץ שיעשה את זה. ללא אכיפה, זה לא יעבוד, כמו בכל דבר בישראל...
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.