‎‎כריס פרום לא נבחר על-ידי קבוצתו "ישראל פרמייר טק" להתחרות בטור דה פראנס השנה, אבל הוא נרתם להוביל את הקמפיין המיוחד שלה לקידום ישראל במרוץ. הקבוצה מתחרה בטור במדים הנושאים את ״שביל ישראל״ - ופרום הגיע ארצה למסע מצולם קדחתני ומרהיב שהחל ב-4 בבוקר לרגלי המצדה והסתיים יומיים אחר כך בחופי תל אביב.
‎המסע תועד בסרטון מיוחד שנחשף לראשונה היום (חמישי), ימים ספורים לאחר הנצחון הגדול של הקבוצה בטור דה פראנס - כדי להציג למיליונים של צופי הטור את ישראל היפה. "מסע התגלית הזה של כריס פרום בישראל, כפי שתועד בסרטון המיוחד הזה, יעניק למיליונים את ההזדמנות לחוות את ישראל ולגלות את יופייה וטעמיה", הצהיר הבעלים של הקבוצה, סילבן אדמס, שביקש להדגיש את חשיבות המהלך במיוחד בימים אלו.
1 צפייה בגלריה
כריס פרום במהלך המסע
כריס פרום במהלך המסע
כריס פרום במהלך המסע
(צילום: זיו שרצר ונועה ארנון)
אדמס: "דווקא על רקע אירועי התקופה האחרונה ורוחות הקיטוב המנשבות במדינה, אני סבור שזה הזמן להציג לעולם את ישראל היפה ולהזכיר גם לכולנו את הארץ המופלאה שכולנו חולקים ואוהבים".
‎ שותפיו למסע היו גיא ניב, הרוכב הישראלי הראשון בטור דה פראנס, רוכבת קבוצת הנשים המקצוענית של "ישראל רולנד פרמייר טק" יסמין קרן, ואושיית האופניים הישראלית נימי כהן. כולם היו מעט המומים משכרון החושים האותנטי שגרמה החוויה הישראלית לג'נטלמן הבריטי.
‎פרום: "זה היה פשוט מסע מסחרר בין נופים שהתחלפו ללא הרף, תרבויות שונות, מסע שנוגע בהיסטוריה אבל גם מעניק לך תענוג צרוף של כף. הרגשתי כמו ילד בגן משחקים. זאת החוויה הישראלית הבלתי נשכחת שלי. אני מאושר שנטלתי בכך חלק".