חמש שנים אחרי שעזב בסערה, על רקע פירוקה של הפועל ת"א בכדורגל, אמיר כבירי מתכנן קאמבק לספורט הישראלי – הפעם כספונסר של האדומים בכדורסל.
כבירי, שהפך לבעלים של אחת מחברות האלומיניום הגדולות בבלקן, "אלומיני", הציע לפני מספר שבועות להנהלת הפועל לסייע לה כלכלית, והיו"ר רמי כהן עידכן בנושא את הדירקטוריון. אחרי שאושרה השתתפותה של הקבוצה ביורוקאפ ומאחר שהחברה של כבירי נמצאת בבוסניה, הוא צפוי להפוך לספונסר במסגרת האירופית, כשעלות החסות תהיה כמיליון שקל. חברת האלומיניום של כבירי משמשת גם כספונסרית הראשית של אלופת בוסניה בכדורגל, זריניסקי.
1 צפייה בגלריה
אמיר כבירי
אמיר כבירי
אמיר כבירי. חוזר להפועל
(צילום: עוז מועלם)

מי שהפך לאיש החזק בהפועל ת"א הוא איש העסקים אבי זיידנברג, שהרחיב את השליטה שלו במועדון. על פי ההערכות, בעונה החולפת הוא שם שני מיליון שקל מכיסו ובעונה הקרובה צפוי להגדיל משמעותית את ההשקעה (כרגע מחזיק ביותר מ־30 אחוז מזכויות הניהול שבבעלות עמותת האוהדים). מעבר לכך, זיידנברג היה מעורב בהחתמות האחרונות ובהחלטות המקצועיות. ההשקעה המוגדלת שלו, יחד עם טירוף המינויים, כשהיכל קבוצת שלמה יהיה סולד־אאוט עם 3,100 (כמעט פי שניים מהעונה שעברה) - עוד לפני מכירת המינויים ליורוקאפ תוביל לתקציב מרשים של 14 מיליון שקל.
מהפועל ת"א נמסר בתגובה: "אכן קיבלנו הצעה מחברה בבעלות אמיר כבירי. אנחנו בוחנים אותה ובמקביל בוחנים הצעות נוספות. נהגנו בעבר לנהל בדיסקרטיות את מערכות היחסים שלנו מול שותפים עסקים ונמשיך לפעול לנהוג כך גם בעתיד".