נובאק ג'וקוביץ' הרגיש על גג העולם. מדורג ראשון בסבב הטניס, חסויות ללא סוף, שובר שיאי גראנד סלאמים. הוא חשב לעצמו: "מי יגיד לי לא להיכנס לאוסטרליה?" כמו אחרון שיכורי הכוח, הסרבי לא האמין שזה מה שיקרה לו. הוא חשב שיבליגו, חשב שאין תחרות בלעדיו, אבל רפאל נדאל אמר יפה: "אין שחקן יותר גדול מהטורניר". ואת זה אומר אחד שלקח 13 סלאמים רק ברולאן גארוס! איפה ג'וקוביץ' והיכן נדאל.
החיסונים הם לא הנקודה פה. למי שפיספס, הנקודה היא "אני ג'וקוביץ". נובאק קיבל סרב במהירות 250 קמ"ש. ושאף אחד לא יחשוב שזה יגרום לו לאבד את שיא הסלאמים - זה יקרה, וזו רק שאלה של זמן, ואם לא אז הוא צריך לבוא בטענות רק לעצמו. אין טניסאי גדול ממנו, ויסלחו לי אוהבי נדאל ורוג'ר פדרר, שגם אני נמנה עליהם.

1 צפייה בגלריה
ג'וקוביץ'
ג'וקוביץ'
ג'וקוביץ'
(צילום: AFP)

האיש מכונה, ואין עוררין על כך, אבל המכונה הזאת שכחה שהיא מסתובבת בין בני אנוש שאוהבים צדק, אמת וספורטאי-על אמינים. ממשלת אוסטרליה עשתה לטניס העולמי את מה שלא נעשה שנים, ואולי בעצם אף פעם, וזה לחנך את הספורטאי הבכיר בענף ולהעניש אותו לעיני כל. שר ההגירה אמר בעצם: אתם ספורטאים ומודל לחיקוי, ואנחנו לא רוצים אנשים כמוך בטניס".
יותר מהסטירה שקיבל ג'וקוביץ', הסבב העולמי קיבל כפליים, וחייב להתעורר ולהציג סטנדרטים ברף הגבוה ביותר, ממדורג 1 ועד 300. אליפות אוסטרליה תצא לדרך גם בלעדיו, זה בסדר וזה מצוין שממשלת אוסטרליה עשתה צדק. הכתם לא צריך לדבוק בה, אלא בג'וקוביץ ובמארגני התחרות. אני לא הכי מסמפט אותו, אבל רוצה לראות אותו משחק כמו שאני רוצה לראות את הטובים ביותר. רק שעמידה בסטנדרטים היא לפני הכל.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.